Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her og er nesten i koma. Klokka ni om kvelden!!!!!!! Når skal denne trøttheten gå over ? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du, det lurer jeg på også!

men ikke klarer jeg å sove heller. bare sitter som i transe..

Skrevet

vi har det sliitsomt vi ja men det er jo godt når vi vet hvorfor :)

Skrevet

klarer som regel ta meg sammen når jeg bare kommer meg opp om morran, men når jeg først setter meg ned og kjenner på at jeg er sliten... øff,,,

men vi er jo heldige:) og jeg klart å gjøre meg ferdig med eksamen i god tid i dag og alt.. *fink*

vi er jo ikke syke! bare gravide.

"bare"

Skrevet

hehehe, ja bare gravide hehehe. Vel vel, må si jeg gleder meg til en fridag i morgen ja :)

Skrevet

Har det akkurat like dan.Sitter å bare henger.Stakkars lille sønnen min som har en trøtt mamma som ikke greier å holde øynene åpne.Men på jobb sliter jeg ikke heldigvis,men hadde vært greit å vært våken på fritiden også.

Skrevet

hehe jeg er helt enig. Satt å jobba med gruppa mi på skolen i dag, og måtte legge meg nedpå..umulig å holde øynene oppe! litt plagsomt også,går ut over en del ting,hvertfall for meg.. Men er til syvende og sist veeeldig verdt det. Har bestemt å legge oss før 11 i dag..noe som ikke har skjedd på mange år.

blir herlig.

stor klem

Skrevet

jeg er også helt bortevekk når kl passerer 9... men jeg nekter å legge meg så tidlig for da er jeg lys våken kl 5 igjen å det er jo bare teit...

Skrevet

Åh godt det er flere da. Jeg tenker ikke på annet enn når neste sjans for å sove er. Teller ned timene på jobben til jeg kan sette meg på toget og sove litt. Det er kjempeslitsomt å være så trøtt hele tiden. Skal det være sånn i 8 mnd til?

Skrevet

Neida, du kommer neppe til å fortsette å være så trøtt. Det er vanlig for første trimester og så gir deg som regel rundt uke 12. Kommer ofte tilbake på slutten, men da fordi man ofte er veldig sliten og får veldig oppstkket søvn (tisser 8-9 ganger om natten hihi:-)

Skrevet

Sovner stort sett hver kveld i stolen, rundt kl.21......( forran tv :)) )

Da er det bare å puske seg opp i sengen ja....jeg sover som en stein natterstid....

Skrevet

Sånn har jeg det også - men jeg holder somoftest ikke lenger enn kl. 2000!

Det er tidlig det.

Legger meg før sønnen min på 8 år - hihi

Ser fram til mer aktive og opplagte tider..........

Skrevet

Jeg er også stuptrøtt når nyhetene begynner klokka 21:00

Og om morran ;o)

Men bare spira klarer seg så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...