Gå til innhold

Uvanlig mye liv?!!!!!!

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke være for hysterisk...Meni dag så har det vært UVANLIG mye liv i magen min....Nesten hele tiden.... Har aldri vært så mye liv NOEN gang...

Også stikker det litt nederst på venstre side....sånn litt ubehagelig egentlig, men ikke sånn kJEMPE....

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg i sist uke også. Var liv hele tiden. Min lille krabat har festet hodet sitt fikk jeg vite når jeg var på kontroll sist, så jeg lurer kanskje på om det hadde noe med det å gjøre rett og slett. Jeg har termin 20.11 da...

Skrevet

Hmm....Det er vel litt tidlig for meg at han har festet seg kansje? Jeg vet ikke....

Skal jeg ringe AHUS eller ikke liksom, eller er dette helt normalt? Blir litt sånn småbekymret da, når det unormale skjer....

Skrevet

Synes det varierer veldig mye hvor mye liv jeg kjenner. Har termin etter deg, og lillejenta driver til stadighet med aktiviteter som er nærliggende å tro må være strikkhopping, tae kwon do eller kick-boksing. Var sånn sist også...;)

Du har ikke spist noe søtt nettopp, da?

Skrevet

Hvilken uke er du i?

Jordmor sa til meg at det var vanlig at det var veldig mye liv og røre rundt uke 29 - og det stemte godt for meg... Så kanskje babyen har en aktiv periode nå??

Skrevet

Ikke spist noe søtt nei....

Er 29+4 nå........

Skrevet

Ofte synes jeg det er ekstra mye liv når jeg legger meg/setter meg ned om kvelden etter en hektisk dag der jeg selv har vært mye i aktivitet! (Som akkurat NÅ, f.eks!) Det ble forklart for meg at det kom av at en dysset babyen i søvn ved å fare rundt og når en selv slår seg til ro, "våkner" minsten til for å starte liv og røre...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...