Loppa- nr2 i magen Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Kanskje et litt dumt spørsmål *flau* men men Skal man putte den myke gummi delen så langt opp i nesa at den tetter neseboret?? Ser så vondt ut... Hvis jeg ikke tetter det helt så suger den jo ikke med seg nok snørr!!??? eller??? Hjelp en fersk hjelpesløs mor...snillesnille dere ;O)
Luca Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Aldri fått det til, og jeg har 3 barn:-) Redd jeg suger vakuum i nesa eller noe sånt jeg, så bruker den ikke. Hev ihvertfall hodeenden i senga når barnet er snørrete, så blir det ike så tett..
♥maxen min♥ Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Har snakket med noen leger om dette og de anbefaler å ikke bruke den fordi den irriterer slimhinnene som produserer enda mer snørr. Men om du skal bruke den så ikke stapp den langt oppi, bare litt innenfor ellers kan man ødelegge neseveggene til de små.
Blomman Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 klem den sammen før du stikker den oppi nesa mener jeg, og forsiktig så sangt opp som trengs - og slipp så drar den gørra ut
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Stikk den litt inn, men her kommer det viktige... Klem på den FØR du stikker inn. Så slipper du opp når den er inne - da suges det ut. Trenger ikke vakuum. Skjønte du hva jeg mente?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Jeg gjør litt begge deler- tetter igjen nesa med den og suger og har den i retning busa og suger... (hehe- høres bra ut:)) Har ikke hatt så mye snørr å snakke om her...
Loppa- nr2 i magen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2006 Takk for mange svar! Nå har jeg erklært krig mot busa og er klar til å angripe ;O)
Madamina Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Fikk ikke til å bruke den. Men fant ut dette når gutten min var veldig tett og surkla i vei om natta med falsk krupp og greier: Brukte en sånn doseprøyte (uten nål. sllik som de ga sukkervann med på sykehuset) og spruta morsmelk opp i nesa. Lettere det enn å klemme brystet inn i nesa.Misawa saltvann funka også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå