Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Og det er jeg kjempeglad for, jeg vet det er frekt av meg og skriv her ut men fant ikke adressa di. Lurer på hvordan du kan si at jeg ikke elsker mannen min og at jeg skal gå i fra han osv...du sa at jeg elsket hjerte hans men ikke han som person osv...hmm...ble ganske lei meg.. Er nå lykkelig gift jeg )))
Trulte76 Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Da vil jeg tilføye at det jeg allerede vet av det hun skrev om meg..det stemmer skremmende bra Kunne aldri ha tippet så utrolig bra..nekter jeg å tru.. Så da håper jeg fremtiden stemmer også
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg har også nettopp blitt spådd av Susann! OG det var VEELDIG mye som stemte! Så her har hun virkelig fått ei som tror hun kan det hun driver på med, ja! :-) Anbefaler henne på det sterkeste! :-) Men det er kanskje ikke alle som er like lette og lese?
moaas Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 hiver meg på denne eg... susann du er heeeeeeeeeeeeeeeelt FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stooooooooooor klem fra en kjempefornøyd "kunde"
Cat.68 Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg trur det at noen glemmer det faktum at vi som spår ikke er noen mirakel kvinner og at ibland slår det feil også for oss, Fryktelig feil kan det bli ibland, derfor er det viktig å ikke gi noen noen garantier på det man sier. Folk har en tendens til å tru at dette er enkelt for oss som spår, men det kreves en enorm energi og det er ikke altid alt ligger tilrette for å få en perfekt lesning. Altifra dagsform til hvor lukket den man skal spå er ting som har betydelse når man spår. Ibland ihvertfall for meg så kan andre energier komme iveien, det kan være personer som står den jeg spår nært ,og som den personen kanskje tenker mye på og jeg leser feil energi. løvinne_75 kanskje er det noen i din direkte nærhet som har det akkurat slik sussan-77 spådde. tenk over det??. Uansett var det jo topp at hun tok feil da og at du har det livet du ønsker. mange klemmer fra meg som bare ønsker å forklare litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå