Gå til innhold

hva burde jeg gjøre???

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

har gått i hele dag med sterke murringer i magen og en trykkfølelse i ryggen er kjempe kvalm, kom akkuratt hjem fra butikken og når vi var og handlet så føltes det som om han stakk armen ut..gjorde så vondt at jeg måtte stoppe opp og fikk tårer i øynene.. syntes selv jeg har ringt så mye til føden og hvert bekymret at det er flaut og ringe nå.. men har så vondt.. noen råd??? går altid like dum ut fra sykehuset når det ikke er noe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7073731-hva-burde-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er bekymret så ring en gang til!! Det er bedre å ringe en (eller ti) ganger for mye enn en gang for lite... Ellers kan det jo være at det bare er fødselen som såvidt er i gang.. Murringer i magen og vondt i ryggen er jo ikke uvanlig i den sammenheng. Har hørt om flere som blir kvalm og spyr også. Men uansett -er du bekymret så ring!!!!

Jeg syns du skal ringe jeg =) d hadde jeg gjort!! dem sier jo at det er bedre å ringe en gang for mye enn å ikke ringe... syns ikke du skal føle deg dum, sykehuset er jo oppe 24t i døgnet...

Så plukk opp tlf og se til å ringe.... du har vondt og er kvalm....syns det virker som en god grunn til å ringe... så jeg sier det igjen...; RING RING

ringte til føden nå og fikk prate med jordmor.. fikk beskjed om og slappe av og ta det helt med ro og at det ikke var noe farlig...fikk beskjed om og ta kontakt hvis jeg fikk mere smerter i løpet av kvelden,...

Godt å få snakke med noen som har greie på det.

Men har litt inntrykk av at når vi er kommet så langt så kommer`n når den kommer. Ring tilbake når det er 5 min mellom....

Liker ikke de sure jordmødrene dit jeg skal. Har møtt bare en hyggelig. 3 litt for sure og grinete. Og en litt brysk og streng gynekolog...

Annonse

dette er spennende da.. kanskje noe er på gang?, uansett ikke godt å gå sånn vil jeg tro nei:o( Men de virker veldig kosli på sykehuset her da, så ville ikke tenkt på om man ringte flere ganger.. Da vi var på omvisning ble jeg egentlig ganske rolig, de virket veldig ålreite alle sammen:o)

hun jeg pratet med nå virket sur også virket det som om hu ikke brydde seg.. sa bare at kommer han så kommer han er ikke noe farlig nå... har møtt 2 hyggelige jordmødre på sykehuset og de jeg har pratet med på tlf har virket sure...så ringer tilb hvis det blir værre... har gitt seg litt nå men kjenner fortsatt litt murringer..

æsj da:o( ikke no kosli det da... hmmm... nå har ikke jeg snakket så mye med de.. men de inntrykkene jeg har fått har vært positive.. Håpe de ikke-koslige er koslige når vi kommer dit da..:o)

Får vel uansett ta det som det kommer.. ja, har han bestemt seg for å komme så kommer han nok:o) leter etter tegn jeg også nå.. hehe.. men må nok gi meg med det,.. tror ikke lille har tenkt seg ut enda her..:/

Lykke til da, håpe at du får sove litt inatt...

Skjønner ikke hvorfor de skal blir sure, de er jo på jobb. Det er jo ikke akkurat som om du forstyrrer dem midt i dagsrevyen eller Akutten eller noe. Prøv ikke å ta deg nær av det, det kan hende de er nødt til å være litt korte i telefonen hvis det er mange som ringer.

hei minmai:)

ja virket som om jeg forstyrret de...huff.. men men håper de er mere hyggelige når jeg kommer dit og skal føde da..hehe har ei veninde som fortalte at hun jordmoren som hu hadde var skikkelig sur og grinete og heldigvis gikk hun av skift etter 3 timer da... huff... håper vi slipper sure jordmødre...

Annonse

ja godt med senga for seg selv, våkner selv før gubben jeg å er pip våken.. kunne ønske jeg klarte å sove lenge nå som jeg gjorde før men neida... hehe..

Men som minmai sier, de burde ikke bli sure: det er jobben deres!! men kan nok være at de har mye å gjøre? vi får satse på det:o)

jupp får satse på det... klarer og sove lenge om morgenen jeg.. men nå er jeg oppe med samboer og smører niste til han hver morgen da:) skjemt han litt bort der.. oxo går jeg og legger meg igejnn og sover til jeg våkner...deilig og ha sengen helt alene hehe..kan velte meg rundt uten og få kjeft fordet jeg bruker stooor plass heeh

Det skjønner jeg godt, man blir jo kjempesliten av å ikke vite også....

var hos legen på kontroll idag jeg da.. hadde jo så høyt bt forrig uke så var inne på føden en tur..

Formen er så der her også, vondt i hodet, kvalm osv..

BT var like høyt idag:o(( Så skal på føde poliklinikken imorra en tur.. men er vel sikkert ikke noe de kan gjøre. Men ingen fødetegn så det får vente... Fått beskjed om å hvile masse av legen så blir godt med senga ivkeld ja...

natta. klemmer tilbake:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...