linken Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå har hun hatt løs avføring i ca. 2 mnd. Hun er på do 1-2 ganger om dagen, og da er det "krise" om man ikke får skiftet med en gang... Renner rett gjennom.... Det er ikke diarè, for hun blir ikke sår av det, og det er jo bare 1-2 ganger om dagen.... Det virker heller ikke som hun har vondt i magen. Hun legger godt på seg. Føler likevel at det ikke burde være sånn..... Flere med "løse mager"? Kan det være at hun bare har sånn mage, eller er det noe hun ikke tåler. Har prøvd å kutte ut melk og melkoprodukter i en uke, men ingen forandring. Hun er 18 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Her har vi også vært plaget med løs avføring og ingen tegn til at hun har vondt. Vi har nettopp vært hos legen- der ble det tatt blodprøve og en avførings prøve som vi nå venter svar på. I første omgang er det gluten allergi som skal sjekkes.
linken Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Blir de løs i magen av gluten-allergi? Trodde de også da hadd VONDT i magen og ikke legger på seg...? Huff, vi får nok ta en tur til legen vi også!
Fru_Pigalopp Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Gutten min hadde det i over tre mnd i forbindelse med tenner. Merkelig, kornete, bløt konsistens. Det toppet seg da de endelig brøt frem. Da var det 4-6 ganger om dagen, men når alle 8 var fremme så ga det seg. Nå er det begynt så smått igjen og jeg regner med det er jeksler på gang ( det er ihvertfall på tide)
linken Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 Å, jeg håper det er tennene!!!! Det er så mye styr med mat-allergi! Hun har fått sinnsykt mange tenner de to siste månedene, de bare "popper" frem, så det kan jo være det! Håpe, håpe.
Fru_Pigalopp Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Det er ihvertfall mer sannsynlig at det er tenner enn mat allergi. Så lenge det ikke er til plage og vekte er fin, så vil jeg tro at det ikke er noe å bekymre seg over. Hvis du er bekymret ville jeg likevel kontaktet lege eller helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå