Gå til innhold

hva vi gjorde denne måneden som det klaffa.....

Anbefalte innlegg

fikk spørsmål her om "oppskriften"... ikke lett å si.. men skal prøve

jeg skulle egentlig begynne på pergo forrige måned, men visste ikke når jeg skulle begynne så jeg utsatte det og skulle altså begynne nå.....

jeg var så innstilt på det og gleda meg til det at jeg nesten ikke tenkte på at det var en mulighet å bli gravid før...

ellers har jeg gått 2 ganger til akupunktør....

både jeg og sambo har tatt sink og magnesium

jeg har ikke el testet....

ikke tatt hostesaft....

jeg pleier å få ømme pupper ved el og ha det helt til TR. fikk ømme pupper denne gangen og... men nærmere ikm var de ømmere enn vanlig...

vet jo ikke med sikkerhet når jeg hadde el, men tror vi hadde sex på el dagen, hadde vel sex ca 3 ganger rundt el... ikke mye sex altså...

jeg spottet i 7 dager før ikm, ganske kraftig noen dager....

uken før ikm var jeg trøttere enn vanlig, hadde litt halsbrann og var bittelitt kvalm.

Fortsetter under...

Godt å høre at en oppskrift med stort sett "bare" sex er nok!!!

Og annehver dag skal jo være plenty.. siden svømmerene er "seige", så vil det jo alltid være noen svømmere der når egget slippes!!

Lykke til videre!!

Da jeg ble gravid med gutten min, ante jeg ikke noe om el-symptomer, temping og you name it - vi hadde bare sex vi-sånn ca annehver dag i hele syklusen. Hadde ingen symptomer annet enn de vanlige mensmurringene et par dager før og fikk en del småkviser/nupper på brystet.

Tok folsyre hele mnd. Dette var første mnd etter p-pille slutt, så vi var heldige der:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...