Gå til innhold

Fremdeles negativ test ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kjøpt meg med hjem noen flere tester på veien hjem fra jobb. Gikk ikke for å tisse på nesten 4 timer for å få best mulig konsentrasjon (og nei, ingen te-drikkking i dag). Men likevel så var testen så negativ som det går an --- ikke den minste svake antydning til skygge-strek. Det er nok bare tanten min som driver å tuller fælt med meg. Øv, det skulle være forbudt! Ja, ja, NÅ vil jeg i alle fall ha is i magen og ikke teste på nytt før torsdag morgen om ikke tante har innfunnet seg til da. Mind meg gjerne på dette, da jeg ikke har råd til å svi av flere unødige tester!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier som mormor sa; det er håp i hengende snøre. Jeg har ikke gitt opp trua før evt tanta har landa. Så jeg utforderer deg tanta til nungo; om du har tenkt å komme, får du innfinne deg der pronte!!!

Krysser fingra å håper, håper og håper enda litt til at du har en spire på gang:)

Skrevet

Dette var leit nungo...

Men håper på positiv test på torsdag jeg da...

Og håper du klarer å vente uten å svi av flere tester før da...

Klem fra

Skrevet

Da får vi bare fortsette å krysse fingrene for deg!

XXXXXXX for positiv test på torsdag XXXXXXXX

(og lykke til med BARE å TESTE tålmodigheten!! :-)

Klem fra

Skrevet

Jeg krysser videre jeg!

Har selv IKM ca 21., så jeg har begynt leting etter symptomer.... Det er selvfølgelig for tidlig, men du vet....

Lykke til! Du er jammen viljesterk om du klarer å vente helt til torsdag!

Skrevet

Huff, kjipe greier. Håper kroppen din er i gjenge igjen snart. Jeg krysser fingrene... Lurt å vente nå, lurt men vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...