msom Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Er det noen som orker å se Dokument 2 i dag?. Jeg tror ikke jeg klarer, synes det er fryktelig fælt at det går an å ta abort i 8.mnd, uff, mulig jeg er en tander person, men jeg synes det er tragisk!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 tror ikke jeg vil se det nei.. slikt går altfor mye innpå meg..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg så det skulle sendes, men tror ikke jeg vil se det...Gjør meg selv bare vondt...Jeg blir så provosert og dårlig humør..Det går ganske seint også, tror ikke jeg vil klare å sove etterpå fordi det vil hisse meg sånn opp...JEG DROPPER DET!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Det er veldig perverst av TV2 at de sender denne dokumentaren. Man vet det finnes mye skrekkelig i verden, og alt trenger ikke å sendes på TV for at kanalen skal skape debatt og dertil tjene masse penger. Burde heller sette Amnesty, FN og UNESCO på saken. Men hjelper dokumentaren til å få tatt knekken på den legen, så gjerne det. Klarer selvsagt ikke å se barnedrap på TV. Synes det er ille nok med abort utover 3 mnd (vel, ikke i 3-4 mnd ved enorme fysiske deffekter ved barnet som tyder på at barnet dør ved fødsel uansett). Grusomt..
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Tror ikke jeg orker jeg heller... Vil bare si en ting, forresten. Alle jeg har snakket med om det reagerer kun på kvinnene som tar abort - og det er jo selvfølgelig ille nok i seg selv når man er så langt på vei - men hva med legene?? Mange av kvinnene er sikkert i en fortvilet situasjon (selv om jeg ikke mener at det rettferdiggjør det) og vil sikkert få problemer resten av livet. Legene, derimot, står flere ganger daglig og dreper fullt levedyktige barn bare for å tjene litt penger!! Hvordan kan man være så kaldblodig? Psykopatisk oppførsel, spør du meg. Håper de må råtne resten av livet i fengsel, som de massemorderne de er!!!
msom Skrevet 13. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2006 Helt enig, jeg blir mer irritert på legene som driver med dette enn kvinnene som kontakter dem. For de vet jo om tilbudet........fordi noen reklamerer for seg(legene).
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 jeg reagrer både på kvinnene som velger å gjøre dette med sitt friske barn og selvfølgelig på legen og de som vil utføre dette. Som helsearbeider kan man nekte å være med på aborter, og at han legen velger å gjøre noe så drastisk som i 8 måned...Jeg må spy....Helt barbarisk....
glad_jenta Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Huff nei jeg orker ikke se det nei,sykt!! Venninnen min fikk baby i 8. mnd. nettopp.skjønner ikke att noen klarer å ta livet av en fullvokst baby
lykkeligmed3 Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Jeg skal ikke se det ihvertfall. Fysjom,,, det er jo drap av små barn..... Blir kvalm bare ved tanken på hva de skal vise....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Nei, det orker jeg rett og slett ikke å se! Blir kvalm bare av tanken...
Tigergutt Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Jeg orker ikke......... For meg er ikke dette abort men DRAP! Jeg er for valgfri abort (slik som vi har det i Norge), men dette er helt sinnsykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå