Gå til innhold

Hvordan få laget håndavtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd med fingermaling på lillegutt i dag, men det ble en heller klissete opplevelse (veldig gøy i alle fall- hihi!). Han knytter hånda si, så det blir ikke fine avtrykk- noen som har tips til hvordan man kan få hånda åpnet lenge nok til å trykke den fint ned på papiret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får noen gode tips, for det lurer jeg også på...

Har foreløpig bare laget avtrykk av foten. Og så har jeg tegnet omriss av hånda... Men det hadde jo vært gøy med avtrykk av hånda også, da! :o)

Skrevet

jeg har lurt på det samme, og trur jeg skal prøve når han sover. Kan ikke se noen annen mulighet

Skrevet

Etter flere sølete forsøk i våken tilstand gjorde jeg et forsøk når han sov. Da gikk det helt fint:o) Lykke til

Skrevet

Hørte noe om at man kunne bruke Plastelina... Men vet ikke helt hvordan... Om det går an å ta avtrykk i plastelinaen for så å ha gipsmasse oppi avtrykket?? Vet ikke om gipsen da løsner fra Plastelinaen..?? Noen som vet? Har iallefall gått til innkjøp av Play-Doh :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt gips-blanding på Panduro. Og der fulgte det med oppskrift til hvordan man kunne lage hånd/fotavtrykk. Da skrev de at man skulle bruke saltdeig... Det er jo en billig og grei løsning... Men hvis du allerede har kjøpt Plastelina er det jo bare å prøve! :o)

(Og funker det, så er det jo gøy å høre det, jeg har nemlig ikke fått prøvd meg med saltdeig enda!)

Skrevet

Søk på avtrykk i forum så får dere opp mange tråder tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...