SiMaMi Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 1. gang: Jeg hadde kjempe vondt i magen, og blødde masse.... Så jeg dro til legevakta og de sa det var en spontan abort og sykmeldte meg i en uke. En uke etterpå var det fremdeles utrolig vondt og dro til fastlegen min og han skjekka meg ikke men sendte meg hjem igjen med 2 dagers sykmelding. Samme dag etter at jeg hadde kommet hjem ringte jeg rett til ullevål, jeg viste at det var noe sikklig feil. Jeg var gravid inni eggstokken!!! Jeg kom til Ullevål 16.30 og våknet opp etter oprasjonen kl 21.00. Med en eggstokk mindre. 2. gang: Finner ut at jeg er gravid rett etterpå, jeg rakk ikke å få mensen igjen engang etter oprasjonen! Drar til fastlegen min og han bare ser på meg og spørr " og du er her fordi du vil ta en test til?" Tok en test til som også var positiv. 4 dager etterpå begynner jeg og blø litt og drar til fastlegen og spørr om dette er normalt. Uten å skjekke meg eller noe, gir han meg et ja og hadet bra. Drar til legevakta dagen etter og det var en sa! Jeg tror ikke det hadde blitt noe annerledes vis han bare hadde skjekket meg og greier. Eller jeg tror jo det, mistanken er jo der selvfølgelig... Men jeg er sint og lei meg for at han kunne behandle meg sånn. Hvertfall når han vet om oprasjonen min! Jeg er også kjempe lei meg for at jeg har mista, men jeg tenker at jeg får bare prøve igjen. Men først skal jeg bytte fastlege!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7073158-mistet-igjen/
Ellie og baby mika Skrevet 14. november 2006 #2 Del Skrevet 14. november 2006 Så trist å høre om hva som har skjedd med deg:( Jeg anbefaler absolutt at du bytter fastlege ja...det går ikke ann å bli behandlet sånn!! Finn en lege som lytter og forstår du. Er selv på jakt etter en mer "menneskelig" lege, det finnes mye rart der ute. Lykke til med alt! Masse klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7073158-mistet-igjen/#findComment-7077919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå