Gå til innhold

Barnevakt ledig-Sandnes/Stavanger

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en jente på snart 17 år. Akkurat nå jobber jeg på McDonalds i stavanger, men misstrives veldig mye, vil heller jobbe som barnevakt noen dager i uken(3-4 dager). Akkurat nå går jeg første året på helse og sosial på Hinna Vgs, men jeg bor i Sandnes, på Sandved.

Jeg er veldig vandt med barn, er eldst av 6, hvor alle er yngre enn meg. Har dermed passet søstera mi som nå er 10 når hun var mindre, og passer nå av og til broren min på 4 og søstera mi på 2. Altså jeg er blitt ganske flink til det som følger med et barn-leke,mate,skifte bleier, osv.

Jeg kan passe barnet/barna etter klokken er 3(onsdag og fredag) og etter 4 de andre dagene(mandag, tirsdag,torsdag) og så kan jeg hvis det er nødvendig på lørdagene og søndagene.

Hvis dere kan kontakte meg på mail så kan vi snakke mer?

[email protected]

:-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7073123-barnevakt-ledig-sandnesstavanger/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg trenger ikke barnevakt, men har lyst til å gi deg et lite råd. Skriv et nytt innlegg, og ikke ta med dette om at du mistrives på McDonalds, det høres negativt ut. Bare fortell om dine erfaringer med barn og din tilgjengelighet, og skolen, så tror jeg sikkert at du får svar.

Dette var bare godt ment, altså... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...