Gå til innhold

hjelp meg litt her jenter. .

Anbefalte innlegg

Har vært gjennom 2 ivf, første ble ikke gravid. 2 forsøket ble avbrutt p.g.a at jeg ikke hadde produsert nok eggposer, kun en stor rund en. Fikk beskjed at e skulle få mensen etter en liten stund.

Fikk mensen, men vil ikke kalle d det.. . Bare lyst utflod, og kanskje 1 ts blod på en periode på 3 dager. Jeg tok en test ett par dager etter (en sånn billigtest), negativ.

Jaja, tenkte jeg.. Men, har følt meg så rar de siste halvannen uke. . Brystene er ikke ømme eller noe, men på en måte blitt litt.. hmm. . feitere, er d rett ord? ;-)

(første test, 3 uker siden). Kjøpte CB- og det var faktisk antydninger til en strek! Men, tenkte å ta en ny test igjen imorgen tidlig, men kan en ta blodprøve hos legen? Får man vite resultatet med en gang da?

Uff. . Vil ikke håpe for masse heller. ..

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7073042-hjelp-meg-litt-her-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

OJ! Så spennende da!!

En strek er en strek????

Test igjen om noen dager, du!

Lykke til! Skal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for deg!

(kanskje kroppen din har skjønt "cluet" etter ivf forsøket?)

Ang blodprøve; vet ikke helt når du får svaret, men tror det er dagen etter...

Si fra når du vet noe mer, da..... :)

Klem fra

litt annen situasjon her.., jeg tok en hjemmetest da jeg var en uke på overtid med mensen, da kom det er kjempesvak strek. Ble så usikker, for første gang jeg ble gravid var sktreken helt klar, så jeg dro til legen og der de og tok en test. Den var negativ. Dette er en uke siden, det vil si at jeg er to uker over nå, og fortsatt ikke mensen. Jeg er og usikker, men vet liksom ikke hva jeg skal tro?

Annonse

Hei igjen- takker for svar :Dere er så gode!!! ;)

Tok ny test idag på morgenen, var svakere enn igår. . Fikk time hos legen kvart over tolv idag, hvor jeg måtte ta ny test. Den viste ikke så masse, men, tok blodprøve også (hcg)-

Uff, , Er egentlig bare kanskje litt skuffet nå da. . Kommer nok til å være negativ den også.. Kjenner murringer på kvelden (rare lyder også fra magen)- Og ømme pupper. Måtte til og med legge meg nedpå ikveld, og sove. Ikke normalt meg. . !!! Men, har ei venninne som lenge strevde med å få positiv test, men hun var gravid. Og en på jobben, hun hadde 3 negative tester, samt hos legen. Men på blodprøven så var hung gravid.. Trenger litt trøst jeg nå da. . .:)

~*Dubbe*~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...