Gå til innhold

Hvilken dukke anbefaler dere? Baby born eller anabelle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner bare til baby Born, da datteren vår fikk denne i 1-årspresang av bestemor og bestefar.

Den er superstas !

Vil imidlertid anbefale at dere heller kjøper prematur-tøy på H&M enn å kjøpe Baby Born-antrekk, de er svindyre !

Skrevet

Baby born!

Skrevet

Vesla har baby born dukker og hun er iallefall fornøyd! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner til anabelle dukken...

Skrevet

Har en omsorgsful empati-struttende liten gutt på to år som har en Anabelle dukke som han trøster og mater og steller med, den er også myk og god å kose på og den gråter aldri hos han, det er bare når vi andre holder på den, han har tydeligvis teknikken inne.

Den er veldig naturtro og "ordentlig" baby, sutter på smokken og ler og raper og gråter og sover.

Han fikk dukken da han var ett år og den har vært kjempepopulær hele tiden, og ikke minst gitt god trening til han blir storebror til våren.

Skrevet

Jenta vår har AnnaBelle dukka, kjempefornøyd med den!!!! Viser sin omsorgsfulle side der, med stell, kos, smokk, flaske osv osv.... anbefales virkelig!

Skrevet

vi har babyborndukke, og den liker vesla godt. vi har ingen erfaring med de andre dukkene, så det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg leste her at at Anabelledukken kan gråte, og det er sikkert spennende for småbarn.

Skrevet

Kjøpte babyborn. Jeg liker å strikke og sy dukkeklær, og da er det babyborn mønstrene passer til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...