Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå er det nok. Dere trenger ikke å gi denne jenta mer pepper nå. Hun har sikkert forstått hva dere mener, og jeg tror absolutt hun gjør det hun mener er best for sin unge. Hva tror dere "teitinger" at barnevernet gjør da?Tar ungen? Da er dere dumme da...
Madamina Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Når man skriver et slikt kontroversielt innlegg, må man regne med stormende tilbakemelding. Hvis man f.eks skrev " Bruker dere skateboard knyttet til vogna når dere triller?" (TFK har laget et Mamaboard til bruk for mamma, ikke lillesøster, til en av vognene sine. Vi har den vogna, men droppet av naturlige årsaker skateboardet), må man nok også regne med svar. Eller f.eks "bader dere babyen i boblebad?"
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Oida, vår baby har badet i boblebad flere ganger. Men selvfølgelig ikke med boblene på, og det har vært nøye renset på forhånd. (Er hos familie, så det har vært et par ganger når vi har vært på besøk) Sånn, da får vel jeg også regne med stormende tilbakemelding ;-)
Madamina Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Mente selvsagt med massasjedysene på. Og fargebad for den saks skyld. Nei, nå har jeg virkelig arbeidsvegring. På tide å løsrive seg fra absurde nettsider
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Hi hi, kjenner problemet ;-) Uff, nei jeg burde selvfølgelig ikke nevnt detaljer, bare sagt at vi bader ham i boblebad. Sånn for å få provosert litt :-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 jeg har svart henne,sikkert litt frekt..men jeg må si jeg ble sjokert..men ja,hun har nok fått høre det nå ja..og jeg tror ikke barnevernet tar ungen..hehehe...hun vet selv best ja..men syns det er ganske sykt likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå