kavli Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Dere som prøver å bli gravide - er dere totalt avholdende? Har akkurat begynt å prøve, men man vet jo ikke hvor lang tid det tar før man blir gravid. Man kan jo ende opp med å prøve nærmere ett år, og jeg har jo lyst på et glas vin i ny og ne...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Frem til IKM skal det være greit. Fosteret nærer ikke av deg før i uke 6 eller så. Frem til det er det kun det gule fyllet i eggene. Så man kan trykt nyte litt alkohol.
melkekua™ Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 En glass vin skal du nyte med god samvittighet en gang i blant )
Dr. Horrible Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Eg er det, men så ammar eg førstemann enno. Hadde vel uansett holdt meg unna, i og med at eg veeeeldig sjeldan drikk alkohol til vanleg. Er ikkje noko problem å la det vere, har ikkje tenkt over det før eg leste spørsmålet ditt faktisk. Men eit glas vin mellom mens og EL kan i alle fall ikkje skade.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Nei, jeg lever akkurat som vanlig. Dvs ikke noe fyll, men vin til maten i helgene!
*Urolig* Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg drikker vin til maten når jeg føler for det....(det er ikke såå ofte.,ett par ganger i uka)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå