Gå til innhold

Er dette festeblødning??

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på do, og fikk litt lyserødt "slim" på papiret.. jeg var sikker på at nå kom tanten. men ingenting.. jeg trengte ingen ob eller noe..

hadde EL i følge babyverden den 4.nov. men sjekket aldri med test.. jeg har vært slapp, trøtt, vonde pupper, siden før EL.. sist jeg hadde mensen varte den fra 16.-21.okt.. jeg har så lyst å teste!!!

er det bare bortkastete penger tror dere?? sikkert dumt å spørre, men jeg gjør det likevel..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7072865-er-dette-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg:) det er vanskelig og vente med å teste seg, det kan jeg skrive under på!.. Det er jo slett ikke sikkert at du ikke er gravid selv om du testet negativt i dag, kanskje du produserer hcg hormonet litt sent..

Jeg har bestemt meg for å vente i to-tre dager etter IKM før jeg skal teste meg( blir jo veldig dyrt i lengden)

Det hender jo at noen får små blødninger under festingen, i tilegg har du jo endel symptomer på at du kunne vært gravid:) Lykke til Hufsa! Håper du er gravid eller blir det snart!!

Annonse

Tusen takk for svar Catta25! sist måned fikk jeg mensen 16.okt. og før det fikk jeg den 13.sept. kan vel regne med å få rundt den 18.nov eller noe nå da! men men.. det ordner seg nok! så når jeg har IKM vet jeg ikke helt.. får vel vente til helgen med å teste igjen da :) hvis jeg ikke har fått mensen innen den tid da :)

nei jeg har ingen barn.. sluttet på pillen 10.sept. hadde håpet å kunne annonsere at jeg er gravid, i julen.. men det ser dårlig ut.. hehe..

får håpe det er festeblødning jeg har hatt. har klødd mye, vært sliten og slapp og knip i magen... det er lov å håpe!

hvordan var din festeblødning??

Det var ikke bare en dråpe, men var lyserosa på papiret. Jeg gikk på do fordi jeg kjente at det "slima" litt, så tenkte at det var sånn EL-utflod.. Så tok på et innlegg, og da jeg gikk på do senere, så var det kommed ned i innlegget, sånn lys brunt.

Vi har også lyst til å annonsere i jula! Vi drar hjem til mine foreldre i Lofoten og skal være der både jul og nyttår, det er det lenge siden jeg har vært, så gleder meg. Jeg er midt i utdannelse, så vi er uhyre spent på hva de kommer til å si, håper på at det glade budskap faller i god jord, noe annet hadde blitt litt trist egentlig.

Slutte på pillen i august, jeg.. :)

oki.. jeg tenker at jeg må teste til lørdag jeg.. skal nemlig på fest da. og hvis den viser positiv, drar jeg ikke på fest å drikker.. :) det Må da kunne vise om den er positiv eller ikke til da. hehe.. selv om jeg vet at den er negativ.. eller, vet jo ikke. men har en ekkel følelse av det hvertfall...

Annonse

Veit hva du mener.. Det kan jo være tull med syklusen, og at du spotter litt. Jeg spotta for første gang før tr nå forrige gang, så alt kan skje. Også blir man gjerne med sensitiv hva angår slikt når man prøver å få det til å klaffe, alt som kan tolkes, det tolkes. hehe, i know.

Men det kjennes litt merkelig der i området nå.. tegn orker jeg ikke å kjenne etter, for med datra mi kjente jeg ikke noe før jeg var nesten vel 2 mnd på vei..Ei venninne har drømt meg gravid nå i ei uke, sier hun, og hun har vært sanndrømt på akkurat det før.. Så er litt spennende da :) Vil jo så gjerne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...