Gå til innhold

Klær, et evig problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 18. uke og merker at jeg nå har minimalt med klær å bruke...var på H&M når jeg var ca 12. uker på vei, men de buksene jeg prøvde satt kjemperart og skled av pga av manglende mage.

Hvor kan jeg finne noen bukser som sitter??? Og som jeg har mulighet til å vokse i???

Vil jo se litt bra ut selv om jeg får mage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vet ikke hvor du holder til, men jeg vet om et par fiiine merker innen mammaklær som er rimelige i innkjøp også.

Mama Licious og Boob

Sjekk ut der du bor.

Skrevet

På Uno har de veldig fine, holdbare og elastiske bukser. Ellers har jeg kjøpt en mammabukse fra Boob og en fra H&M, begge var fine i begynnelsen men ble innmari store etter en vask. Vanlig bukse går ikke an å få på, så jeg går mye i bukser som nesten detter av. Men magen blir sikkert kjempestor snart, så da har de noe å henge på.

Skrevet

Vi er akkurat like langt vi å jeg har samme problem passer ingen av buksene mine lengre:-(... Jeg kjøpte meg en svart og grå mamma bukse på hm for en stund siden og jeg bare elsker de.. fine fremme og bak... Har fått litt mage da... visst ikke kan du kjøpe bukse på hm ,med knyting i livet ,de bruker jeg åsså.. de er bare herlig.. og de ser jo litt vanlig ut å da... alle disse kan du vokse i:-)

Lykke til da...

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjempefin mammabukse i stretch, mørk dongeri på Lindex. Sitter veldig fint på, er smal hele veien, til og med i bena.

Den har strikk opp på magen, men dette kan strammes eller slakkes ut etter behov. Helt supert! Og den kostet 299,-

Skrevet

H&M har noen helt OK bukser. Anbefaler bukseseler inntil videre. Jeg fikk et tips her inne av en annen, og har nå invistert i det. Funker fint.

Ellers har www.laredoute.no noen fine mammaklær

Skrevet

Tror det kommer litt ann på hvilken type bukser du ser etter.

De med stikk liker jeg ikke, aner egentlig ikke hvorfor.

men de som er lave i livet med mykt stoff som går oppover magen, de strekker seg etter hvert som magen vokser. Har ikke noe problemer med dem jeg. har 2 stk fra H&M med slikt mykt stoff.

de blir kanskje litt vide, men jeg vasker og bruker tørketrommel på dem så da blir de "små" igjen

Skrevet

Jeg har to forskjellige fra 2wear - en med stretchstoff over magen og strikk inni linningen og en som går under magen og ser helt ut som en vanlig bukse! Deilige! De holder kjempegodt på fasongen! Prisen omtrent som på H&M - tror det var akkurat det samme, faktisk.

Skrevet

Kjøpte meg noen gode bukser og topper på www.krappe.no så nå slipper jeg å daffe rundt i joggebukser, lave dongeribukser med hårstrikk som knappehullslukker! ;)

Tror jeg skal skaffe meg julekjolen derfra også! :)

Skrevet

kappahl har noen gode bukser. flere typer også

Skrevet

Jeg tussler for det meste rundt i skjørt med strikk i livet (herligt), men nå begynner det å bli så kaldt at jeg noen ganger må ty til buksene mine. Har klart meg til nå med å ha strikk mellom knappehullet og knappen, men nå er visst rumpen også blitt større ;) så jeg må nok snart ty til mammabukser jeg også... (uke 23) Forige svangerskap famt jeg en del fine på kappahl og på HM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...