Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg???? CB før IKM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde el på dag 24 den syklusen jeg ble gravid. Men løy i isted, testen ble ikke positiv før 12 dager etter el. Men jeg tempet, og derfor jeg fikk en anelse om at jeg var gravid. Ville ha ventet til 14 dager etter el hvis jeg var deg, det kan jo være du produserer hcg seint.

Ja det skal jeg gjøre. Takk for tipset. Er så fersk på dette området. Sluttet på pillen i september, men fikk mensen nesten på riktig tid som da jeg gikk på pillen. Hva menes med temp? Hilsen en veldig uvitende jente :o)

Annonse

Fordi de to mnd jeg tempet før jeg ble gravid, så sank tempen et par dager før mensen kom, men denne gangen så bare fortsatte den å stige.

Etter el så stiger kroppstempen ca 0.5 grader, ved å måle tempen hver morgen gjennom syklusen så kan du finne ut når du har el, så pleier den å synke hvis mensen kommer, men er du gravid så forblir den høy (fordi kroppen fortsetter å produsere progesteron).

Jeg har brukt babycomp som prevensjon i ca ett år - som planlegger de siste par mnd. Denne gangen har tempen min steget til 36,60-36,74 grader de siste tre dagene. Så vidt jeg vet har jeg aldri lagt så høyt som 36,60...når pleier tempen vanligvis å begynne å synke da? Kan den holde seg like høy frem til ikm - for så å falle på den dagen mensen kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...