esperanza33 Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 Er noe i tvil, iflg HGS Sykehus er jeg i terminuke 6, har fått termin 10/07/07, iflg Barnimagen er det uke7..Er temmelig trøtt når jeg kommer hjem fra arbeid, blir ikke gjordt stort da nei, samboer er veldig tåmodig, noe han har vært lenge nå, da vi er blitt gravide med prøverør, 1 forsøk gikk ikke, men vi frøs ned embryo, så jeg slapp egguthenting 1gang til, det ble satt inn 2 stk embryo, så det skal jammen bli spennende når jeg skal på ultralyd 30/11:-) over til formen..Samboer har enten middagm klar til meg når jeg kommer hjem, eller så reiser vi ut og kjøper mat, noe det har blitt en del av, appetitten er på topp, jeg spiser som en hest, har VELDIG mye gass, legger meg tidligere og tidligere,springer på do hele natten, men synes rett og slett det er morsomt, er skikkelig jojo i hummøret, men jeg bjynner og bli vant til det, med tanke på at jeg har gått på hormoner en god stund nå, når det er sagt skal det bli godt og slutte med det i uke 8, så får det bli nok med mine egne hormoner:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7072609-uke-6-7/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå