Pip'77 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Noen som vet eller har erfaring med å amme bare på den ene puppen? Jenten min er nå 7 mnd og jeg ammer 3-4 ganger i døgnet, men det er bare den ene puppen det er noe tess i.(den venstre) Har ammet på begge til nå men lurer på å kutte ut den høyre, hun gidder nesten ikke suge, men når hun først gjør det så føler jeg det kommer mer ut av den venstre enn den hun suger på. Lurer på om jeg kommer til å få veldig stor forskjell på puppene når jeg er ferdig å amme hvis jeg kutter ut den høyre eller om det er andre grunner som gjør det dumt å amme bare på en pupp. Vet ikke hva som er gale men hadde det samme problemet med første mann...
palia Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 har ikke noe råd, syntes bare det var litt vittig for min jente på 7 mnd vil også bare ha venstre puppen..... hun får den høyre på natten, da er den sprengt, må gå nesten et døgn på den før den blir full, mens venstre blir sprengt mye fortere. kommer til å fortsette det lille jeg kan med begge puppene så lenge det er melk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå