Gå til innhold

Fotsoneterapi.... noen med erfaringer??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp - jeg har prøvd det (har visst prøvd alt jeg...) Men nå har jeg relativt regelmessige syklusser (31 - 34 dager) og ingen andre ubalanser heller, så jeg merket egentlig ingen resultater. Ikke ble jeg gravid heller...

I forbindelse med IVF anbefales visst akupunktur framfor fotsoneterapi fordi akupunktruer virker enda bedre på energibanene i kroppen.

Lykke til - det er lurt å forberede kroppen på IVF:-)

Klem

Gruer meg litt jeg, for jeg er såå kilen under beina.. altså tar noen på beina mine, så ler jeg.

Er mest for rygg og nakke jeg skal ta fotsone, for å kvitte meg med en del spenninger.

Skal begynne på utrensningskur nå, få avgifta kroppen min litt..

har jo slutta å røyke og begynt igjen og slutta og begynt..

Fin måte å kvitte seg med all gørra på ...

Hei Bula.

Ja jeg har erfaring med soneterapi. Bruker det til og fra.Hjelper til å få kroppen i riktig balanse og forberede livmoren til graviditet.Bruker det i kombinasjon med massasje for bedre effekt.Sliter med nakke og skuldre. Det som er bra med soneterapi er at de kan behandle hele kroppen med en gang,mens en akupuntur bare kan ta deler. Jeg har iallefall stor tro på det,og det er faktisk det eneste som fungerer for plagene mine.

Og du kan ta det med ro ang. kiling.Det gjør nemlig vondt. Det er mange ganger jeg har lyst til å sparke terapauten rett i gulvet:-)

Men hva gjør man ikke oppi denne prosessen!!!!!!

Lykke til Bula.

Hei!

Jeg har prøvd fotsone, men hadde ingen virkning på meg. Etter ganske mange behandlinger, sa terapeuten at det hadde nok ikke virkning på meg. Er og plaget med den del hodepine ol, syntes det hjalp litt der og da, men ikke mer. Går til akupunktur, det hjelper virkelig på hodepine også. Jeg slapper VIRKELIG av når jeg ligger der. Føler omtrent som jeg "svever" hi hi. Og det burde jo hjelpe på hode, nakke ol, det å få slappet ordentlig av. Akupunktør stimulerer egg og slimhinne, slik at den holder seg fin og tykk, hun setter også en nål for imunsystemet og for å slappe av. Det er forskjellige nåler som blir satt, kommer ann på hvor i syklus en er. Om en holder på m nesespray, er like før egguttak eller etter egguttak. Jeg har virkelig troen på det:o)

Fotsone kiler ikke.....Jeg er veldig kilen...hihi. Gjør mer vondt....så jeg spente kroppen en del.

Lykke til

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...