Gå til innhold

Vanskeligere enn jeg trodde dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en fin trevugge til minsten kommer (i mai, så vi har jo god tid) Og fant en kjempe fin på finn.no... Og etter at jeg hadde sagt jeg ville ha den, ble den solgt til noen som kom å henta den i dag. Det har jo ikke jeg sjans til... Kanskje i morgen, men ikke nå, det er for langt unna til det.

Så da var det bare å begynne på nytt, og de fleste vanlige vuggene jeg finner er jo nesten like dyre som de koster i butikken ny. Ååå, blir så oppgitt, kanskje jeg bare skal satse på å kjøpe ny selv. Evnt ønske meg til jul...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner ikke en snekker da? Alltid noen som kjenner noen som kjenner noen. Hvis ikke så har du også barnasbruktmarked.no, der fant jeg en kjempe fin himmelseng (uten seng, for den hadde jeg!)

Skrevet

Du er jo fra Larvik?! Vet om en snekker i Lågendalen som tar på seg oppdrag av ulike slag. Kanskje du kan ta kontakt med han og spørre. Men vet ikke om jeg vil legge ut navn og nummer her.

Skrevet

De fleste fengsel har jo utsalg av akkurat slike ting til en billig penge. Vet ikke hvor du bor hen, men prøv å søk på google. Har bare hørt positive ting om produktene som er å kjøpe der :-)

Skrevet

Takk, den nettsiden må jeg sjekke....

Sommersmil:

Er du fra Larvik? Har du vært med på treff? I såfall kanskje vi sees på neste og da kunne jeg kanskje fått navn og nr til denne snekkeren.

Skrevet

Er fra Larvik ja, men ikke vært på treff. Var på jobb sist. Håper det passer bedre neste gang.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...