Gå til innhold

han griner når han bæsjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

først bæsja han litt i bleia, og etter en stund trodde eg han var ferdig.surta veldig når han holdt på. så tok eg han på stellebordet,fjerna bleia, og løfta bena hans for å vaske.han sutra hele tiden, men da begynte han å hylgrine. og da kom det ut mer. så eg forta meg og tok på¨han ei ny bleie og la han ned for å la han bli ferdig.men da begynte han bare å hyle enda mer, så eg tok han opp og tok av bleia igjen.da eg hadde vaska han, hylte han igjen og det kom mer ut....

er det noe eg kan gjøre for at det ikke skal være så vondt for han å bæsje?frustrerende å se at han har det vondt...har vært slik di 2.3 siste gangene han bæsje,og gjør det ca en gang i uka...han får mm og mme, og har fått grøt di siste 3 dagene. fikk malt før, men fikk utslett av det,så slutta en periode,og da hadde han avføring oftere uten malten.han er litt over 5 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, stakkar liten da :( prøv å få i hn et glas med sviskepure eller en flaske med sviskesaft om dagen.. Det løsner opp ting for min lille snuppe hvertfall..

Skrevet

takk for svar=)

hvor mye kan eg gi av svisker da? bør eg gi hver dag?

Skrevet

prøv deg litt frem du :) du kan ikke gi for mye hvertfall.. Som sagt så får liten en flaske om dagen å det funker fint her.. Noen dager får hun et glass med pure isteden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...