Gå til innhold

En oppdatering fra meg som jeg lovet...

Anbefalte innlegg

Vet du, det svaret hadde jeg bare ikke godtatt! Jeg fødte selv ei jente som var dysmatur. Hun var så uttørret at navlestrengen datt av etter ikke en dag engang - den var nesten helt skrumpet inn. Hadde hun ikke kommet av seg selv, ja da tror jeg nesten ikke hun hadde vært her i dag...Nå er hun jo ei frisk og glad jente på 5 år, men jeg er sikker på at det var like før det gikk galt.

Jeg gikk også til jevnlig kontroller, tok ultralyd etc. de estimerte en vekt på 3500 ca. Det var jo totalt feil. Hun veide riktignok ikke så lite, men hun hadde ikke fått næring på slutten. Det kan jo være at bebisen din har lagt på seg ganske godt nå en stund, men at han ikke får i seg nok nå på slutten.¨Ikke for å skremme deg altså, men jeg villle iallefall forlangt en utredning momentant. Herregud, når jeg gikk til kontroll så vi jo at hun pustet og sparket der inne, men det er jo normalt. Skal man vente til de ikke gjør det lenger???

Pga. dette går jeg nå til ekstra kontroller på sykehuset. Så langt ser det bra ut, men det er på slutten nå hvor det hele startet med vesla - så jeg føler med deg. Har også angst for at den lille ikke får i seg nok næring

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...