Gå til innhold

En oppdatering fra meg som jeg lovet...

Anbefalte innlegg

Idag skulle jeg jo som noen av dere vet inn for å få en ny vekstestimering av lillegutt siden de har målt han til og ikke legge på seg nok. Var på poliklinikken og de har jo som kjent ikke verdens beste tid.... Tok en innvendig og en utvendig ultralyd og kom frem til at cervix nå er på under 1 cm og fikk beskjed om at babyen var tilfredstillende... Fikk papirene mine i hånden og beskjed om å komme tilbake om 14, selv om legen sa det var lite sannsynlig at jeg ville klare å holde han inne i magen så lenge... Når jeg endelig kom hjem å fikk summet meg litt tittet jeg på papirene mine og trodde ikke mine egne øyne.. Lillegutt har gått opp 21 gram på 14 og de kaller det bra???? Heiv meg på tlf og ringte føden, og legen der beklaget på det sterkeste og var helt enig med meg i at dette IKKE var tilfredstillende, Så nå har jeg time på føden til igangsettingssamtale imorgen kl 1000.... Hjelp det har plutselig gått opp for meg at jeg står i fare for å bli mamma i løpet av morgen dagen eller dagen etter.... Litt skremmende , men samtidig deilig tanke..... Vogga kom i alle fall på plass i en fei skal jeg si dere... Skal prøve å oppdatere dere imoegen, men lover ingenting..

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7071904-en-oppdatering-fra-meg-som-jeg-lovet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg må innrømme at jeg var rimelig krass da jeg ringte på føden for å snakke med de, men hun jordmoren jeg snakket med var verdens nydeligste.... Så da fikk jeg roet meg litt i alle fall.... Nå er jeg ganske spent i kroppen kjener jeg... Skal hive meg rundt å få gjort noen sånne småting sånn at alt er i orden tilfelle jeg ikke kommer hjem igjen før jeg har med meg lillegutt...

Annonse

Hallo jenter...

Jeg er her fortsatt... Legen hadde en operasjon , så sånn var det med det. Nå sier de plutselig at vektestimering ikke kan gjøres en gang i uka, men hver 14 dag fordi de kan legge på seg lite en uke og mye en annen.... HAllo liksom hvorfor skremme vettet av meg da og gi meg time en gang i uka.... Fatter ingenting, men lille Leo har det bra inni der gjør pustebevegelser og spaker mye, så vi skulle se ann en uke til... Men jeg blir bare svimmel og er sjeleglad jeg ikke er førstegangsfødende for da tror jeg jeg hadde blitt rimelig motløs av alle selvmotsigelser som legene kommer med... Så dere jenter får holde ut med meg litt til....hihihi...

Takk for omtanken og varme klemmer i kulda til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...