Gå til innhold

sover alle på dagen eller..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg sover litt på formiddagen og sovner like fort på kvelden.

for jeg tenker at hvis fødselen begynner på natta,så har jeg fått litt søvn

på dagen.

sist gang jeg fødte,så hadde jeg ikke sovet noe på dagen og hadde kun fått 3 timer innen det hele begynte.

så jeg var litt trett og irritert.

håper jeg slipper det denne gang.

Så flinke dere er !

Burde absolutt også sove litt, sover så lite om natten - men er ikke flink til å legge meg nedpå om dagen.

Dagene går så fort - er bare 5 timer fra jeg leverer i barnehagen til jeg må hente (fordi vi somler sånn på morgenen, det går sakte meg meg pga kynnere og BL) og synes nesten ikke jeg har "råd" til å sove bort 2 av dem...men det er jo idiotisk å tenke...

Plutselig er babyen her - og da blir det jo ikke aktuelt å sove på dagen lenger....

flink og flink..jeg sover jo ikke på dagen

men nå har typen mast om at jeg skal legge meg nedpå i flere timer...så var han ute og kjøpte melk og sjokolade og sa jeg ikke fikk det hvis j ikke la meg hehe

så nå sitter jeg i senga og spiser julesjokolade og drikker melk...

Annonse

Annonse

Har ikke gjort det på noen uker, for har følt meg i relativt god form.. men ble rådet til det av akupunktøren i dag jeg også... Kreftene våre burde jo spares på, for fødselen kan jo komme når vi minst aner det, og da er det dumt å være sliten etter en dag med fullt program! :-)

Sover ikke på dagen til vanlig, mnen noen dager da jeg er ekstra sliten.. Burde egentlig sovet mer sikkert da jeg ikke sover veldig godt om nettene... men er liksom 1000 andre ting å gjøre føler jeg..

Men fått beskjed av samboer at jeg burde sove om dagen så kanksje jeg bør følge hans råd? det virker jo kanskje litt lurt å hvis fødselen skulle starte på natta.. hmmm.. er liksom redd for å snu døgnet totalt.. tidligere har jeg vært totalt B-menneske og har snudd døgnet totalt.. ikke sovnet før 3-4 og kan sove til 13-14 om dagen.. blir jo helt feil det å... så litt redd for å starte en dårlig vane, men en har jo behov for hvile også.. vanskelig detta...hmmm..

Skal si fra på jobben i morgen at jeg må ligge å jobbe en time;)

Jeg gleder meg til å gå ut i permisjon om tre uker, så jeg også kan legge meg ned litt på dagtid. Det hender faktisk at jeg må gå å legge meg i 10 minutter på jobben, hvis det blir for mye kynnere og smerter i symfysen.

Jeg er også kjempe trøtt og sliten på dagen, spes ettermiddagen, men liker ikke å sove om dagen jeg heller........ har liksom så mye annet å gjøre, og føler at det er litt "bortkastet" tid å sove et par timer.........

Men tror nok jeg skal begynne med det snart- kjenner at kroppen trenger det innimellom!!!

Forresten, det med en time med beina høyt hørtes lurt ut for mine bein fulle av vann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...