Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Kjøpte det på apoteket i dag, mot treg mage. Apotekaren sa at jeg kunne bruke den for det om jeg er gravid. Lurte på om det er noen andre som har prøvd? Jeg er så lei av å tygge på svisker, spise linfrø og alt det der som skal få fart på magen... Det skjer ingenting!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Sorry skrivefeil!! Laktulose heter den...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg gjorde omvendt av deg. Kjøpte Laktulose etter råd fra jordmor. Men det skjedde ingenting. Prøvde så sviskekompott og linfrø trekt i vann, da ble det fart på sakene. Men vet Laktulose har fungert greit på mange. Viktig å drikke mye vann.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 laktulose fungerer godt for meg! tar 10 ml om dagen.. og hvis det er behov for det, øker jeg til 15ml. har det i en kopp te, frokostblanding eller biola.. så merker liksom ikke noe til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå