Gå til innhold

da er endelig sykehusbagen ferdig.

Anbefalte innlegg

å det er DEILIG.

har hatt den halvveis ferdig i laaaaang tid.

var oppe på lofte å fikk hentet ned en jogge bukse jeg skal ha på sykehuset,så tok jeg ned julepynten samtidig .

regner ikke med å dra opp på lofte på en LANG stund.

men i dag tok jeg meg sammen og fikk pakket den HELT ferdig.

får håpe jeg fikk med meg det hele.

så når står baggen klar.

DEILIG. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7071532-da-er-endelig-sykehusbagen-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde virkelig få ferdig min jeg også, men den står nå der halvfull. Skulle hatt meg ei bukse, men det er ikke så enkelt når jeg må holde sofaen... :( Får vel sende mora mi ut etterhvert. Får nok i alle fall ikke på meg noen av de gamle klærne mine, og de mammabuksene jeg har bruker jeg jo nå.

Etter at det så ut som at lillegutten tenkte seg ut alt for tidlig, har også jordmora begynt å mase om jeg har alt klart. Kanskje på tide...;)

Annonse

de har jo klær på sykehuset, men jeg foretrekker mine egne klær.

det jeg syntes var mest vanskelig...var hvordan jeg skulle plassere tingene..hva man skulle bruke først ++..

har en del små lommer på baggen, men tørr ikke å bruke dem. for så glemmer jeg bare at jeg har satt noe i dem.

hadde heldigvis en stor toilett veske.

men den ble i allefall pakket :)

Jeg tenker veldig på bagen, men den er ikke pakket... Et godt tips er å ta med litt mat og drikke til mannen. I alle fall der som jeg skal føde (Kristiansand), der får ikke mannen ei smule om han trygler engang. Skal ha klar en pose boller i frysen som bare kan legges i baggen når vi går.

Ellers er det vel bare litt klær til meg, toalettsaker og det som babyen skal hjem i... ammebh er vel kanskje en ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...