Gå til innhold

November: Nå har x kommet....nananananana..bla bla bla


Tildemana

Anbefalte innlegg

Føder alle nå eller? Da vil jeg føde også! Slutt å skryt sånn av at dere føder da! jeg blir misunnelig! :o)

 

De siste to ukene litt litt lange. Ser liksom etter tegn på slimproppen, og synes kanskje at kynnerne er såpåass vonde at de kanskje er rier...? Og kommer de ikke litt tett også..?

 

Nei, snart får vel jeg også skrevet at "da kom lille jenta ut"...etterfulgt av en fantastisk fødehistorie såklart:o)

 

Gratulerer alle som har født, og lykke til til alle vi andre som fortsatt har litt igjen, eller er på overtid. Har selv 10 dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,he... er så enig! Bør egentlig ikke være her inne å snoke på fødselshistorier..... JEG VIL OGSÅ! Så jeg har meg selv å takke.

 

Jeg går også rundt å kjenner veldig, veldig godt etter små tegn. Blir ganske stresset av det egentlig. Men den stusselige trøsten er vel at for hver dag som går, så er vi en dag nærmere :-) Selv har jeg 12 dager igjen til termin, men med forrige gikk jeg en uke over ul termin - og DEN uka er den desidert lengste jeg noen gang har opplevd....

 

Gratulerer til alle som har født, og lykke til til alle oss som er igjen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...