Gå til innhold

Om jordmødre:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg fikk så godt forhold til jordmora jeg gikk til under svangerskapet, blir liksom ikke helt ferdig med å tenke på og gjenoppleve fødselen og alt rundt den.

Men vi føler vel sikkert alle dette, eller? Møtte ho på butikken i sted og jeg hadde så lyst til å snakke med ho, men føler liksom at ho har jo så mange "pasienter" at å snakke med meg ville vel være teit el uprofesjonelt. Er vel som med legene? En går vel ikke akkurat bort til fastlegen å slår av en prat..hehe...

uff har bare så mange følelser rundt fødsel og slikt denne gangen, har liksom behov for å snakke med jordmora som følgde meg opp, fleire som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det lenge siden du fødte? Jeg hadde på akkurat samme måte med jordmora fra sykehuset. Hadde nesten lyst å dra å besøke henne. Tenkte masse på fødselen, og kunne sitte hjemme å grine for meg selv. Ikke fordi jeg var trist, men bare grein liksom. Syns JM hadde vært så fantastisk:)

Er nolk hormoner som løper løpsk, iallefall for min del. Det gikk over etter en mnd tid:)

Skrevet

ja er 4 mnd siden så det burde jo begynne å avta etter hvert... hehe...

Noen jordmødre er bare helt fantastiske alså:)

Nesten så jeg vil bli gravid igjen snart..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...