Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Føler jeg fikk så godt forhold til jordmora jeg gikk til under svangerskapet, blir liksom ikke helt ferdig med å tenke på og gjenoppleve fødselen og alt rundt den. Men vi føler vel sikkert alle dette, eller? Møtte ho på butikken i sted og jeg hadde så lyst til å snakke med ho, men føler liksom at ho har jo så mange "pasienter" at å snakke med meg ville vel være teit el uprofesjonelt. Er vel som med legene? En går vel ikke akkurat bort til fastlegen å slår av en prat..hehe... uff har bare så mange følelser rundt fødsel og slikt denne gangen, har liksom behov for å snakke med jordmora som følgde meg opp, fleire som har det slik?
turbogutt Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 er det lenge siden du fødte? Jeg hadde på akkurat samme måte med jordmora fra sykehuset. Hadde nesten lyst å dra å besøke henne. Tenkte masse på fødselen, og kunne sitte hjemme å grine for meg selv. Ikke fordi jeg var trist, men bare grein liksom. Syns JM hadde vært så fantastisk:) Er nolk hormoner som løper løpsk, iallefall for min del. Det gikk over etter en mnd tid:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 ja er 4 mnd siden så det burde jo begynne å avta etter hvert... hehe... Noen jordmødre er bare helt fantastiske alså Nesten så jeg vil bli gravid igjen snart..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå