Gå til innhold

noen som bruker thyroxin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg. jeg er gravid, og tar en del thyroxin. jeg blir nøye oppfølgt med blodprøver- og har faktisk fått tilbud om ultralyd 1gang i mnd fremover.. stoffskiftet blir jo vanligvis lavere under graviditet.

har aldri hørt at det kan skade fosteret, men at det er viktig å få nok i seg... du må gjerne msn`ne meg visst du føler for det: [email protected]

er det spesiell grunn til at du får så tidlig ultralyd?har selv lavt stoffskifte, da jeg gikk gravid med jenta var det eneste jeg fikk ekstra blodprøver, ellers ingenting.lurer på om jeg har rett til noe tidligere ultralyd? er gravid på nytt nå så hadde blitt glad for ekstra oppfølging. stoffskoiftet var i fullstendig ubalanse hele forrige svangerskap..

hei jeg bruker Levaxin(d samme som tyroxsin) har brukt d siden jeg var 15 år.. brukte d som vanlig gjennom graviditeten med poden,tok blodprøver ver 2 mnd pga d.men fikk ikke flere ultralyder pga d...

alldrig hørt om. d er iallefall ikke skadelig for fostere mener legene å bruke tyroksin-Levaxin.. så håper no alt er i sjønneste orden herre gangen oxo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...