Happy-32 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Er i dag 1 dag over termin min og var på kontroll hos gynekologen min. Fikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning, og at fødselen var nært forestående. Blei skikkelig sjelven i beina da jeg gikk ut der i fra. Har jo hele tiden visst at det er nært, men ble litt ekstra i dag. Vil bare bli ferdig nå. Gruer og gleder meg på samme tid. Har født før og husker jo at det var veldig vondt, så mer klar enn dette blir jeg ikke. Flere som er litt nervøse før fødsel nå? Min baby skal i tillegg fødes med rumpa først og det gjør jo litt ekstra med tankene. Håper bare ikke noe skjer, slik at det hele ender med ks. Lykke til alle andre som skal føde snart.
Skorpion Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Hei hei! Skjønner deg godt. Vi har gått å ventet på denne dagen, men når det nærmer seg er det jo nervepirrende. Har det på samme måte. Jeg har 14 dager i dag til termin. Tvi tvi og lykke til snart har du gutten din her og det er over. ;o)
noje Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Kjenner meg igjen ja. Har fem dager til termin. Jordmor ville sjekke åpning for noen dager siden, men fikk panikk og takket fint nei:) Tenk viss det var begynt og åpne seg, jeg vil ikke vite det..... Er nervøs ja, har født før og vet jo at det er vondt. Lykke til til deg!
Trebarnsmor!!! Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hei!Jeg lurer på om du har kjent at du har fått 2 cm.åpning?!
Happy-32 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 Nei, jeg har ikke kjent etter selv. Var hos gynekologen min i dag og han kjente etter. Har ikke lyst å stikke fingrene inn selv nå når jeg vet at jeg kan kjenne en liten del av babyen min. Syns det er helt merkelig å tenke på. Men gleder meg VELDIG til å kjenne på babyen min når den har kommet ut :-)
-Helen- Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 jeg har gått med 2 cm åpning og full modning i snart 3 uker:( og fikk beskjed om at jeg kom til å føde før termin. jordmora mi har gjort denne tiden ekstra lang for meg.....så om man har åpning betyr det ikke at man føder med en gang. ville bare si det, sånn at dere evt ikke blir så skuffa men for all del, kan jo hende det kun er jeg som er uheldig, hehe
Trebarnsmor!!! Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg mente ikke at du har kjent etter selv på den måten :-) Jeg mente om du har kjent litt smerter for eksempel,eller hatt sterke kynnere osv? Huff,nei.Stikker ikke fingrene oppi der jeg iallefall!!! :-)
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Jeg har 4 cm nå,og hadde det også med tulla jeg fødte ifjor .har ikke merket noe til de noen av gangene. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå