Gå til innhold

baby og liten leilighet....

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en liten toromsleilighet på 45 kvm. tror dere det lar seg gjøre å bo her til babyen er et halvt år eller blir det bare stress med så liten leilighet? er litt stress å kjøpe nytt og flytte også da. og dyyyyrt i oslo vest hvor jeg bor og vil bo.

hmmm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7071037-baby-og-liten-leilighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok fint så lenge du selv orker å gå hjemme i en så liten leilighet så lenge... Jeg hadde gått oppover veggene, men så har jeg litt angst for små rom og slikt da ;-) Babyen krever ikke mye plass når den er så liten og de fleste babyer på under 6 mnd deler jo uansett soverom med foreldrene.

Det går nok bare bra skal du se:) Vi har bodd i en 3 roms på 45 kvm nå i snart 1,5 år. Først nå føler vi ar snuppa på 17 mnd krever litt mere plass. så 1. desember flytter vi:) Da blir det og god plass til lille Knøtt som kommer til sommeren.

Går nok fint, det. Vi har bodd i 3 roms på 64 kvm til snuppa var 1,5 år. Det siste soverommet ble brukt til kontor, så hun sov sammen med oss hele tiden.

Synes det var litt kjedelig å være inne med henne da, men det er faktisk ikke sååå mye bedre nå selv om vi har flyttet til 110 kvm. Må kanskje ha 200 kvm for å virkelig kunne boltre seg! (men i en annen "lifetime" eller en annen by....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...