Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Eg holder til på sliterne, men håper det er ok at eg kommer innom dere en tur.

Har smuglest på denne siden en god stund no, og innser at det sikkert blir prøverør på oss snart.

Skal prøve to doble pergokurer uten pause mellom, og dersom det ikkje virker så skal vi søke om prøverør.

Eg ønsker å prøve private klinikker da eg ikkje orker mer venting.

Trenger noen tips fra dere:

Håper på at det da er mulig å starte behandling i februar/mars.

Bør eg ta kontakt med klinikker no eller vente?

Hvilke klinikker anbefaler dere? Har lest litt på Volvat og på Ciconia(Danmark) sine sider.

Er Danmark sine klinikker bedre enn de norske siden mange reiser dit?

Vet ikkje hvilken ende eg skal begynne i.... Gynekologen min sa at vi fikk sende søknad til Haukeland dersom ikkje pergo virker, men kan eg da prøve privat mens eg står på venteliste på Haukeland?

Noen som har gode råd til meg?

Fortsetter under...

Hei jente-77

Du kan nok helt sikkert prøve privat men du står på venteliste på Haukeland.Jeg har hørt mye skryt om ciconia i Danmark,og også om klinikk Hausken som gjerne blir et godt alternativ til deg om du bor på vestlandet..

Ønsker deg masse lykke til!!

Klem fra

Jeg står på vent til Haugesund sykehus og har nå valgt å prøve privat mens jeg venter. Dette går helt fin og som legen min sa " Det er lov å shoppe rundt".

Jeg anbefaller Klinikk Hausken i Haugesund på det varmeste. Syns de er så snille og greie der. Du kan lese litt på www.ivfhausken.no

Jeg tok en tur til Haugesund og snakkte med Dr Hausken. Han la frem alle fremgangsmåter og informerte om alle alternativ uten å presse deg til å gjøre forsøket der.

Det er ikke noen ventetid!

Kan legges til at han var den som hjalp meg sist og jeg har verdens søteste gutt:)

Tusen takk for svar:-)

Kanskje eg skal sjekke litt på Hausken, Volvat og Ciconia.

Kor lang ventetid er det forresten på Haukeland?

Er dei flinkere med prøverør i Danmark, siden noen reiser dit istedenfor Norge eller er det bare billigere?

Synest det virker litt enklere å gjere det i Norge, men kanskje eg tar feil.

Er så godt å tenke på at det snart er hjelp i sikte.

Ting tar jammen tid, og månedene går fort når en tar utredning og behandling i det offentlige.

Ønsker dere masse lykke til:-)

Klem

Hei!

Vi holder til ved Ciconia. De er bare helt fantastiske der:o) Kan virkelig anbefale på det varmeste.

En pakke på 3 forsøk koster 37.000 DKK. Medisin kommer i tillegg. Egenandel er på 15.000, og du får igjen alt over dette siden du kjøper medisinene i Norge. Alle ul blir foretatt med en gyn her og så får dere klarsignal til å reise. Jeg synes turen til Danmark er veldig hyggelig, så alt rundt det blir litt "fint". Bor på hotell, Ciconia har avtaler med enkelte hotell der, så en kan få rabatt. Om du går inn på www.ciconia.dk og leser under fertilitet, er det en egen side for norske pasienter. Vi har kost oss da vi var der, slappet av og bare vært oss to. På Ciconia blir man tatt så godt imot og du føler deg virkelig velkommen:o)

Skjønner godt at dere ønsker å gjøre dette privat. Vi orket heller ikke denn ventetiden.... Har ventet nok... Vi bestemte oss for dette i beg av januar, og kunne allerede starte samme måned. Holdt også til på sliter-forumet før. På sidene her føler jeg meg virkelig "hjemme". Bare søte jenter som forstår alt:o)

Lykke til og spør gjerne om du lurer på noe!!!!!!!!!!!!!

Klem

Tusen takk for svar Brumm.

Er så utrolig glad for disse sidene. Masse kjekke folk som skjønner seg på situasjonen og tar seg tid til å svare.

Det er ikkje lett dette her når en ønsker og lengter etter å bli gravid mer enn noe annet,men ingenting skjer......

Eg skal ta å sjekke litt med de forskjellige klinikkene. Like bra å vere tidlig ute. Håper på å starte på nyåret.

Ønsker dere masse lykke til. Håper virkelig det klaffer for dere nå;-)

Nattaklem;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...