Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Så vidt jeg har sett så er ikke dere som blir strippet på reell OT (altså 14 dager el mer over). Så derfor lurer jeg på hvorfor blir dere strippet så tidlig? For meg har det aldri vært snakk om stripping tidligere. Selv ikke når jeg gikk 15 dager over. Jeg har ikke en gang blitt sjekket for evt åpning når jeg har gått over. Lurer litt fordi det ser ut som jeg må gå like lenge over denne gang. Er foreløbig på 9 dager over, og tror ikke legen kommer til å sjekke noe når skal inn for å bli henvist til OT-vurdering på onsdag. Kan stripping føre til raskere fødsel? Det vil jeg ikke skal skje så da er det i hvert fall uaktuelt for meg.
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg ble strippet idag, 13 dager før termin. Har hatt et komplisert svangerskap - og min gynekolog synes det fikk holde nå. Har aldri hørt at det kan føre til raskere fødsel. Behagelig var det definitivt ikke!
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Det skal hvertfall få fortgang i sakene..men ærlig talt.. hvem er det som rekker å gå noe særlig over 14 dager etter UL-termin. Er jo da man som regel blir satt igang. Hvertfall her nede i skien. Jeg skal høre om jeg kan bli strippet til torsdag. har 12 dager igjen til termin idag og blir mest sansynelig satt igang rundt termin uansett av andre grunner.. så da er det greit å prøve å "hjelpe" naturen slik at jeg slipper igangsetting.
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg bor i Bergen. Og jeg får ikke OT-vurdering før 14. dagen. Her får vi og lov å gå til 17.-18. dagen. Mine fødsler går så raskt at jeg vil helst ikke bli satt i gang. Men jeg tenker som så at hvis jeg går 14 dager over så hadde sikkert ikke stripping vært så dumt for meg. Som et siste forsøk på å unngå igangsetting. Jeg har jo ennå noen dager på meg til 17.dagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå