Gå til innhold

utsetting av mensen...hvorfor blør jeg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bruker Yasmin p piller, og pleier innimellom å utsette menstruasjonen med dem. Men det har skjedd noe merkelig nå for ca 3 dager siden. Jeg ventet ikke mensen (ettersom jeg hadde fortsatt rett på et nytt brett), men begynte å blø likevel. Det var ikke mye blod, tok bare på meget lite truseinnlegg, og på det kom bare noen få flekker. Hver gang jeg tørker meg kommer det litt blod. Det er litt brunlig. Hvorfor blør jeg nå? Jeg vet jeg var litt ufosriktig for ca 2 uker siden hvor jeg glemte å ta en pille, men tok den neste dag så fort jeg kom på det. Hadde også sex den dagen jeg glemte pillen. Kan ikke ha blitt gravid da? Men da burde jeg vel ikke blø? Noen som kan forklare meg? Blør fortsatt, men fortsatt like lite

Fortsetter under...

Når jeg har prøvd å utsette mensen både med p-piller og p-plaserså har jeg greid det max ei uke ikke det engang..så har jeg begynt å småblø..

Kanskje det er noe sånt med deg også..at du greide ikke utsette mensen denne gangen?

Da jeg gikk på p-piller kunne jeg aldri utsette. Forsøkte jeg på det så spotta jeg bare hele tida istedet! + vanlig blødning. Ikke alle som kan det og om man har kunnet det før, kan det endre seg... desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...