Gå til innhold

Oktober: Innlagt på sykehus, og hadde med lillegutt


Nicita73

Anbefalte innlegg

Ble innlagt på sykehus natt til lørdag, hadde så veldige magesmerter. Etter å ha ligget 10 timer i akuttmottaket, fant de ut at det antagelig var rester etter fødsel som gjorde smertene, og flyttet med til gynekologisk avdeling. Sambo kom med lillegutt utpå dagen, da holdt puppene mine på å sprekke.

Litt senere på dagen skulle jeg til utskrapning, de på avdelingen tilbød seg å passe han, så jeg sendte pappaen hjem.

Aleksander var snill som et lam, og ble hele avdelingens yndling, de slåss nesten om å låne han, så jeg fikk masse hvile.. er så stolt av gutten min:)

Ble liggende over natten, fikk enerom, det var deilig, og jeg skal love deg at det var en her hjemme som var glad for en natt alene, godt at disse pappaene får prøve seg litt, så skjønner de hvorfor vi slokner kl 9 om kvelden, hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D samme skjedde med meg også men det var bare 2 uker etter fødselen d da.

Ble innlagtgt inn på barsel jeg da. Hadde 40 i feber i 3 dager, fikk brystbetennelse, sopp i brystet og mista melka til slutt.

Slitsomt ja. tøff start på barseltiden men d er heldigvis over nå da. Hadde snuppa mi med meg hele veien jeg da, de på barsel koset seg med henne hele tiden, jeg var ikke i stand til å passe henne med så mye feber, sov neste hele tiden.

 

Godt at du er bedre nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...