2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jeg har ei datter på 6,5mnd som skal bli storesøster.. Noen fler her som har eller skal ha barn så tidlig etter en?? Lurer på tanker om det..Og er det veldig slitsomt??
yasmina Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg har 15 mnd mellom mine og syns det er helt fantastisk. Det er mye arbeid, men det er gøy !!!
LivetErEnLek Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Snuppa mi er bare 4 mnd og jeg er gravid igjen. Med den rette innstillingen, kommer det til å gå helt fint. Har selv en bror som er 12 mnd eldre enn meg, og vi hadde det så morro sammen i oppveksten, og jeg er glad jeg skal gi ungene mine det samme. Det eneste som er noe møkk, er at man risikerer å bli skikkelig dårlig, og det er ikke stas med en liten baby i hus. Har slitt med migrene noen dager, men begynner å gå over nå. Håper ellers svangerskapet kommer til å gå knirkefritt *krysser fingrene*
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2006 Ok.. Visste faktisk ikke at man ble lettere syk... Jeg var ikke syk i forrige svangerskap,men nå har jeg hatt noen dager som ikke har vert helt ok.. men man har igjen noe herlig for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå