Gå til innhold

Leane mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil du egentlig oppnå med innlegget nedenfor?

Andre sine meninger? Det har du herved fått så da velger du videre hva du gjør eller ikke gjør så håper jeg tråden forsvinner etterhvert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....og du har lagt inn denne tråden fordi???...slik at flere kan minnes på at hun la ut en tråd ang dette med at babyen sover ute?

Skrevet

Hvorfor i alle dager lager du dette innlegget om saken eller om meg egentlig?

Kan ikke jeg få lov til å spørre om akkurat det jeg vil her inne???

Jeg fikk litt sjokk da jeg fikk et sånt brev fra naboene å spurte om råd her, gå på den kranglesiden hvis du bare skal være frekk og spydig!

Skrevet

Kjære deg jeg var ikke frekk i det hele tatt, men du må jo skjønne at folk reagere på et slikt innlegg. Du skriver at du er sjokkert over at så mange blir provosert, men det visste du da du skrev innlegget, ikke sant?

Skrevet

Nei, det visste jeg overhode ikke da jeg skrev innlegget.

Ikke når det er i 2. etasje og vårt soverom har dør ut til balkongen og det er ikke mulig å komme opp.

Da forstår jeg virkelig ikke at noen blir provosert!

Jeg lar ikke datteren min fryse og det ingen fare når hun er der ute, vi har døren inn til oss på gløtt+babycall!!!!

Men det er ikke hyggelig at naboene antyder at jeg gjør noe "galt".

Det er vel gangske forståelig.

Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke skal få lov til å skrive et innlegg om dette og svare på de svarene jeg får.

Hvis du er så imot det eller hva det måtte være så er det jo bare å overse det!

Skrevet

Jammen hvis du er så trygg på det du gjør, hva skal du da med andres meninger?

Skrevet

er nyttig siden naboene har reagert så klart.

men nå er jeg ikke intressert i å svare på mer fra deg

Skrevet

Nei det er vanskelig å bli stilt til veggs.

Skrevet

hvorfor oppfører dere dere slik mot hverandre??

dere kjenner jo ikke hverandre...

går ikke ann å gjøre alt rett her i verden

ting på prøve å feiles

Skrevet

hei du Leane-mor! har ikke skrevet i den andre tråden, syns den ble utrolig ufin etterhvert.. men jeg må bare si to ting, først ble jeg litt sjokkert da jeg leste spørsmålet ditt, har liksom aldri tenkt at man kan løse søvnproblemene på den måten!

men så etter at jeg lest litt så tenkte jeg, åh, så smart!! så flott at jenta sover, er trygg, varm og har det fint! kan ikke skjønne at det er noe problem når det er slik du legger frem det. jeg hadde ikke tenkt tanken før som sagt, og hadde kanskje ikke turt gjøre detsamme, mest fordi tanken er så fremmed.

men jeg syns det er knall bra at noen tør tenke alternativt og finne løsninger på problemene!! men du bør jo etterhvert få henne inn uansett da, siden det snart blir kaldt. det blir noen netter med mye hyling tenker jeg, men hun venner seg!

lykke til:-))

Skrevet

Det at hun sover bedre ute, skyldes det dårlig inneklima?

Skrevet

er vel fordi det er kjølig går jeg utifra.. og fordi hun er blitt vant til det.

Skrevet

Hei Leanemor!

Det finnes babyer som trenger bakgrunns-støy for å kunne sove, det får hun jo ute. Forsøk om hun vil sove inne hvis en radio er på imellom to stasjoner, eller kanskje på kjøkkenet med kjøkkenviften på. Høres ganske merkelig ut, jeg vet, men det er de som bare får det til slik! Gammelt kolikk-triks. Du gjør også lurt som de andre sier med å sjekke med hs eller fastlegen så får du ikke tekniske problemer med den nåværende løsningen.

Skrevet

Men bruk av andre støykilder eller vel også bare å forskyve problemet og gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Hva med å bruke en lege som er spesialist på søvn? Det finnes der jo. Min svoger brukte all slags snåle hjelpemidler for å fa barna til å sove, og ingen av dem etablerte gode søvnvaner før i 7års alderen.

Kan bli en ond sirkel kanskje med alle disse hjelpemidlene?

Skrevet

jeg vill ha bedt moderator om å slette dette latterlige hovedinnlegget

Skrevet

Det blir vel litt høna-og-egget (hadde de sovet bedre hvis de ikke fikk snåle hjelpemidler?), om et barn som ikke sover uten "white noise" som baby må avstumpes for å bli "normalt" er vel ikke det noe bra heller? 3 1/2mnd er alt for tidlig for skrikemetoder uannsett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...