Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå er det koselig å sitte inne å titte ut, med fyr i peisen, kakao, stearinlys og snøen som lager ned. Oslonord/vest ser pen ut i dag:)....
vips-77 Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Ja, det er skikkelig koselig Har nesten lyst til å gå ut å herje vilt i snøen, men får heller ta det når kroppen er i fysisk stand til det....
Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Hehehe...ja, jeg kom til skade for å "leke" bambi på glattisen for en uke siden. Det er ikke å anbefale når man har bekkenløsning med gåvansker..........
Stella:O) Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Her på vestlandet bare regner det og blåser. Ikke mye kos, har ikke vært utenfor en dør i dag.... Kjedelig!!!!!
mensana Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 *misunnelig* Her i Bergen er det stiv kuling, regn og hagl... *hutre*
Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 og midt i mellom tønsberg og horten, der jeg bor, regner det, og regner og regner... hehe har heldigvis klart å få fyr i peisen, så nå er det godt og varmt her! kakao med krem, hørtes godt ut, skal handle etterpå!! gjett hva jeg skal kjøpe, a?? hiihi klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå