Gå til innhold

Endelig er jeg også gravid

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i over to år, og aborterte en gang i juni.

Og i hele helga har jeg tatt test på test, og de er POSITIVE! (alle som en *ler*)

Jeg kan ikke tro det... foreløpig termin 22 juli-07.

Men ble jeg glad? (selvfølgelig), men jeg ble også hysterisk, og kan virkelig hormonene mine rase slik allerede i uke fem? Føles ut som jeg har PMS * 100!!!

Er det vanlig å få litt blandede følelser selv om det er dette man har ønsket seg i flere år? Kanskje det er en beskyttelsesmekanisme siden det gikk galt i vår, og jeg er livredd for å abortere på nytt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7070155-endelig-er-jeg-ogs%C3%A5-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer saa masse, og velkommen hit! Du maa bli med i juli-klubben ogsaa! Jeg har termin 18.juli.

Jeg har ikke mistet foer, dette er foerste gangen jeg er gravid, men jeg tror vi alle har blandede foelelser fra tid til tid - eller? Jeg var foerst i ekstase, og er superglad ennaa, men det er jo bekymringer inne i det hele da. Vi satser paa at det gaar bra!

Gratulerer så mykje med spire etter så lang prøvetid! Det må vere heilt fantastisk. Kjenner igjen hormona ja, og dei blanda kjenslene! Det er nok heilt normalt!

Satsar på at spiren klorar seg fast til juli - og at du får nyte svangerskapet utan bekymringar!

Stor hurraklem

Annonse

Heisann,og velkommen hit!! :)))

Jeg også fikk nesten sjokk da jeg opdaga at jeg var gravid.. Vi har prøvd siden februar,og hadde egentlig innstilt meg på at vi ikke lenger kunne.... :P Så da jeg plutselig oppdaga et + på testen, visste jeg ikkre helt hva jeg skulle tenke..! Det gikk over en time før jeg sa noe til gubben,selv om han var hjemme... Jeg måtte la det synke inn litt først... Så du er ikke alene om mixed feelings.. :)I

Takk alle sammen!!

Idag er jeg litt roligere og bare glad. Dette skal gå bra ;o)

Jeg har en spire i magen min *gråter*!!! Tenk at det endelig skulle skje, jeg trodde løpet var kjørt og var klar for å reise til Colombia *ler*. Vi har ikke prøvd IVF, kun *tisset på pinne*.

Men jeg gråter og ler og sover om hverandre....

Veldig spent, og litt redd. Kan jo ingenting... men det er vel derfor man går gravid i ni måneder.

(Byttet nick fra Kjerstipus, da alle tror jeg kommer til å bli verdens Hønemor... hehe... og Kjerstipus er jo litt avslørende hvis noen kollegaer av meg er her... vil ikke de skal vite det enda!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...