Gå til innhold

Jeg har mest sannsynlig mistet......

Anbefalte innlegg

Nå er alt bare helt jævli.... Hadde hatt brun utflod, men på jobb idag begynte det å komme friskt blod.... Skal på gyn.avd på Ullevål kl17.30, men de kommer sikkert bare til å si at det har gått galt... HELVETE HELVETE HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7070122-jeg-har-mest-sannsynlig-mistet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

vil bare si at det fremdeles ikke er sikkert jeg hadde det sånn som deg for 2uker siden

begynnte en mandag med masse brunt utflod dom fortsatte til fredagen

på onsdage kom det en "god" klatt med friskt blod og jeg var sikke så jeg hadde mistet var på ul senere og alt var normalt

var 6-7 uker på vei

det er enda håp!

lyke til =)

Tenk positivt sålenge du kan! Jeg blødde i halvannen uke og var inne på ultralyd i dag. var på ultralyd for halvannen uke siden, men da fant de ikke liv, så vi regnet med at denne gangen måtte vi booke utskrapning...

MEN BABYEN VÅR LEVER!!! i dag så jeg det lille hjertet!!

Og jeg blødde mye.

Annonse

om det er noen trøst, har jeg hatt kraftige menssmerter hver dag hele svangerskapet så langt, omtrent, og en gang blødde jeg så mye at det føltes som jeg tisset.

Så tenk positivt.

For dersom det fremdeles er liv, så trenger babyen din det!

Hvor langt er du på vei da?

Uansett er det ikke mye du kan gjøre før du har vært hos legen, prøv å slappe av så mye som mulig og tenke positive tanker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...