Gå til innhold

Det er søren m snart jul!!!

Anbefalte innlegg

JAAA!

Det gikk plutselig opp for meg. Vi et "godt" uti november nå, og i desember får vi våre små håpefulle!

Har dere gjordt noe særlig til jul enda?

Hva begynner dere med?

Jeg skal ha ks tidlig i desember, så jeg vil prøve å få gjordt så mye som mulig før den tid... og da har jeg det nesten litt travelt!

Har skrevet liste over hjem som skal få julekort. Lurer på å stikke å kjøpe kort i dag/morgen for å i det minste skrive på adresser og sånn... Ble litt over 30 kort å sende, det er jaggu litt =)

Hvor langt har dere kommet, når skal dere event starte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7070029-det-er-s%C3%B8ren-m-snart-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå går tida fort! begynte å snø idag også,så nå føler jeg at jeg begynner å få litt dårlig tid!

Har ikke termin før 23des, men frister liksom ikke å gå rundt i byen i det verste julerushet! Så jeg har fått samla inn ønskene til familie og venner,og fått handla litt:)

begynner nesten å tro på at det faktisk ikke er så lenge til jul nå ja... Har termin på julaften og hadde planlagt å få kjøpt alt av julegaver tidlig i år, men det ser dårlig ut... Får sende sambo ut med liste i hånda, så får vi se hva han greier å komme hjem med :)

Jeg har termin 1.desember og håper at jeg kan handle inn alle julegaver etter at minsten har kommet. Jeg pleier aldri å begynne med julegaver i november, og klarer ikke helt å få meg til det i år heller. Nå er jeg så stor og tung at storsentre ikke lokker så veldig. Men jeg har kjøpt inn litt julepynt og bestilt noen gaver på nettet. Hvis det drøyer lenge med fødsel må det vel bli mannen min som handler - men erfaringsmessig blir det myyyyyyye dyrere enn om jeg handler!

Ja før vi veit ordet a det så e jula hær...

Æ har kjøpt nesten alle julegavan og di fleste e pakka inn... har laga adventskalender tel frøkna, har laga halvfærdie julekort... må bærre ta bilde å sett på også skriv på dem så klart...

Har strøke nån av di store juledukan, og har tenkt å fortsett å stryk litt nu å da... bi så svimmel av å stå rett opp og ned...

Julbaksten bi æ å ta i lamme mammaen min som vanlig bruka nu å ha ei økt før første søndag i advent sånn at man har litt å kos oss med da :D Ho bruka også å arranger pepperkakebaking med alle barnebarnan og det bi kjæmpe kos :D

Også prøva æ nu å rødd litt innimellom, men det går vældi trægt med mæ, førr formen e ikke nå særli...

Klem

Annonse

jeg har tatt ned julepynten i dag. (var allikevel oppe på lofte)

men jeg regner ikke med å pynte før de siste dagene i november.

det blir litt tidlig.men jeg har tenkt å pynte litt og litt hver dag.

hvis jeg tar det hele på en dag,så ender det bare med masse vann i beina... å jeg har termin 12 desember.

jeg har ikke tenkt på noe mer..så jeg vet ikke om det blir noe baking.

Jeg har i grunnen ikke termin før nyttårsaften, men er glad jeg er ferdig med julegavene for i år allerede, for ifølge legen blir det keisersnitt på meg innen 3 uker nå så... (kjøpte de fleste julegavene i juli og fikk levert dem i midten av august) =D

Noe baking tror jeg det blir heller dårlig med, blir nok kjøpeskaker i år, men er gode dem også =)

Jeg skal også ha KS i begynnelsen av desember - har kjøpt og pakket inn og sendt avgårde alle julegaver, såvidt begynt å tenke julepynt, og gjort klart til å skrive alle julekortene ferdige med konvolutter og slikt så det bare er å klistre bilde på og sende dem.

Så mangler igrunnen bare litt julebakst og se gjennom juletrepynten :-)

25 dager til D-Day ;-)

Jeg veit!!!!!!!!!!!!! Endelig snart jul! Har ikke kjøpt en eneste julegave, eller kjøpt inn julepynt, og tror ikke jeg orker å gjøre det før fødselen heller.. Så får ta det som det kommer og sende samboer på handletur hvis ammetåka tar rotta på meg.. Tenkte å sende ut kort vi også, fra kortshop.no eller eurofoto.no, bare å kaste ned et fint bilde og taste inn takst - også voila! Pepperkakedeigen er i hus da! Så da skal jeg hverfall lage hjerter til vinduene.. Ååååå, gleder meg til snø og jul og kos! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...