trenger å være anonym nå Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Var hos jordmor i dag. 31+ 0. Blodtrykk fint. Vekt ok. (lagt på meg en kilo ifra sist gang,urin ok. Den lille har lagt seg med hodet ned og fosterlyden lå på 134. Ødem 0-1. Da jeg kom hjem og kikke på arket la jeg merke til at SF kurven min er på tur til å flate ut: Uke 24 + 6: 23 cm Uke 28 + 1: 26 cm Uke 31 + 0: 28 cm Er ikke mye under den røde streken og ligger jo innenfor normalen.... Så det er kanskje ikke noe å bekymre seg for? Er det flere som har det slik? Men forrige, lå jeg på toppen av det skraverte feltet hele tiden og fikk et stort barn. Er det dermed sagt at barnet mitt blir lite nå?
Mamas Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Nei, det trenger ikke å bety det. Jeg ligger over det skraverte, men har normal størrelse på baby i følge UL-målinger. I mitt tilfelle er det bare mye fostervann og stor mage. Og hvis du er innenfor det skraverte betyr jo det at det er helt normalt. Dette er statistikk og svært få er helt på gjennomsnittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå