Gå til innhold

Skal jeg eller skal jeg ikke?? Please, anyone!!

Anbefalte innlegg

IKM idag, ikke spor av tanta. Testet negativ med en billig test men vurderer å ta en Clearblue. Har det noe hensikt?

Bør jeg heller vente? Spottet litt fredag men kun lyserosa. har konstant stikkinger i magen men ikke ømme bryster eller kvalme..

Er det noe håp?

Fortsetter under...

CB trenger et høyere nivå for å slå ut positivt, så det er vel ikke noe særlig å kaste bort pengene på den ennå.

prøv heller med en ny billigtest i morgen tidlig (morgenurinen)

hvis den fortsatt ikke er positiv, og tanta ikke kommer er det bare å vente noen dager til :) :) :)

Lykke til!!!

Jeg ville absolutt ventet noen dager til hvis jeg var deg! Det er tidlig for aa faa et paalitelig og garantert utslag paa CB enda, saa selv om det er veldig fristende, tror jeg du boer holde ut litt, og heller faa et svar du kan stole mer paa. LYKKE TIL!!!!!!!!

Hei :-)

Jeg ville ha venta hvis jeg var deg. Ikke for å ta motet fra deg, men var i samme situasjon forrige uke. Tanta kom ikke på IKM dagen, hadde noen symptomer, så jeg testa. Negativt resultat. Litt utpå dagen neste dag kom hun på besøk...

Ville uansett venta til i morgen,eller i overmorgen og testa på morgenurin. Da får du sikrere svar.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...