Gå til innhold

STREKKMERKER..Når kommer de??

Anbefalte innlegg

Skrevet

-om de kommer.. hvilken måned i svangerskapet er vanlig å få de??

*lurer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått i uke 35.

Skrevet

jeg fikk de helt i begynnelsen jeg....så bare har det blitt mer og mer nå på slutten.(magen og litt på sidene)

trodde jeg ikke sku vokse mer, men nå er jeg på overtid og magen bare henger mer og mer....så nå har de kommet på rumpa også:)

Skrevet

Hjelp! Jeg er i 33+2 i dag og har ennå ikke fått noen, men med min flaks kommer de vel snart.. vil ikke vil ikke vil ikke!

Skrevet

huff nei ikke jeg heller.. er 6 mnd nå på fredag å jeg skal holde ut litt til:) hele veien!! hehe

Men det er en fordel å ikek ha så mye underhudsfett på magen osv.. pluss at det er jo genetisk, men man vet jo aldri!!!

smører meg masse med body butter fra bodyshop er veldig god, fler som å bruker den??

Skrevet

det er ikke sikkert du får strekkmerker.. jeg har ingen.. i mitt første svangerskap lå jeg på meg 26 kilo uten at jeg fikk noen.. nå er jeg en dag over termin og har ikke fått denne gangen heller.. jeg tror det kanskje kan være arvelig også.. uansett rart at noen får veldig mangen strekkmerker mens andre ingen..

Skrevet

Jeg er fire dager fra termin..å har fått idag!!! *HYL*

Skrevet

Uff så kjedelig da! Jeg har 16 dager igjen og hååååper å slippe unna, men jm kom med den hyggelige beskjeden at "åja men strekkmerker de kan komme etter fødselen også de!" urk. har hørt fra flere plasser at det er hormonelt betinget og ikke avhengig av str, men kanskje det også varierer?

Skrevet

har fått endel rundt navlen. de er svake, men dog... fikk de i uke 35, PLUTSELIG!

Skrevet

Fikk de 5 dager før jeg fødte jeg!

Skrevet

Jeg bruker også det bodybutteret! er i uke 35,har ikke fått noen enda:) Men de kan jo komme snikende nå på slutten:/

Får håpe vi slipper unna:)

Skrevet

jeg har 4 dager igjen til termin, har ingen strekkmerker i det hele tatt, og jeg har gått opp over 20 kg.. det er visst arvelig.. så hør med mammaene deres:)

Skrevet

mammaen min fikk ingen.. jeg har fått nå, 6 dager før termin.. men det gjør ikke noe. har smørt som en heltinne!!

Skrevet

Jeg hadde ikke fått strekkmerker likevel jeg! *Fnis* ..(Var jeg som mente jeg hadde fått-fire dager før termin..) Det var bare striper av genseren på sidene... Måtte bare le litt..;) Så det er ennå håp!!=)

Skrevet

Mine kom ikke før jeg var 8 dager over tiden:(

Kjipt !

Skrevet

er i uke 41 nå, og har ikke fått noen helt fram til i dag! plutselig hadde jeg fått to stk rundt navlen... og jeg som håpet jeg ville slippe... men, men... får håpe tassen snart bestemmer seg for å komme ut, da bør jeg vel ikke få flere;)

Skrevet

De trenger ikke komme :)

Jeg fikk ingen sist og har ikke fått noen enda (*bank i bordet*)denne gangen heller. Er i uke 38 nå. Har lagt på meg over 20 kg i begge svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...