Gå til innhold

Skalv/ristet mens han ammet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, litt bekymret her. Gutten min (4 mnd) begynte plutselig å skjelve skikkelig da han ammet i sted. Det varte ikke så lenge, kanskje femten sekunder. Han fortsatte å sutte. Ble litt redd for epilepsi. Kan det være bare at han frøs eller noe?

Redd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gjorde det hele tiden da han var mindre.Kan være at han er trøtt,lite blodsukker,veldig sulten osv.Men er nok ikke eplepsi.Jeg tenkte det samme med min.Hvis de har eplepsi anfall ruller øynene som regel.Prøv å legg merke til om han er trøtt eller en stund siden han har spist når det skjer.Men hør gjerne med helsesøstra ,for sikkerhets skyld.Men tror ikke det er noe.Min var på samme alder da han fikk sånn.Han er 9 mnd nå,og får aldri sånn lengre

Skrevet

Åhh, tusen takk for svar. Jo, jeg tror han var ganske så trøtt siden han ble vekt forrige gang han var trøtt. Jeg så ingen rullende øyne.

Ble beroliget nå, tusen takk.

Skrevet

Jeg vet åssen det er.Var selv livredd da det skjedde hos meg.Prøv å stryk han på hodet eller kinnet neste gang det skjer.Jeg gjorde det,det hjalp ofte det. Ikke så lett når det skjer sånne ting,er jo skummelt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...