Gå til innhold

hei dere som gikk på pergo denne mnd!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

har dere merket noe forskjell i kroppen???

eg e så spendt,men har liksom ikke store troa på at det klaffer...høres så enkelt ut...ta 5 piller og bli gravid....uff...begynner å bli veldig negativ her...ikke så bra....eg regner med det blir ivf til våren på oss....

eg har ikm den 20....men,men....

går det bedre med dere da???ka tanker har dere ang dette?

klem:)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også ikm 20. november! Ut i fra 28 dagers syklus da. Men har ikke hatt det så ofte. Så vi får se.

Jeg har akkurat de samme tankene som deg med hensyn til å ta 5 piller også blir gravid. Har liten tro på at det har klaffet denne gangen. Ingen feeling på det, dessverre. Jeg regner også med at vi kommer til å søke videre behandling til våren. Synes egentlig det var litt slitsomt med pergo og presset på "hyggestunder". Ikke noe naturlig ved situasjonen, liksom.

Har ikke hatt så fryktelig med bivirkninger, men har kjent noe. Hadde foreksempel veldig ubehag/smerter ved el noe jeg aldri har ellers. også var jeg kvalm noen dager etter det. er fortsatt litt kvalm inne i mellom, men ikke like mye som etter el.

Vi får krysse fingrene for hverandre rundt den 20. og bare håpe at vi får en hyggelig overraskelse :-)

Hei på deg!

Jeg tok de siste pillene mine i går. Dette er min andre kur denne gangen. Forrige gang jeg ble gravid, ble jeg gravid på første pergorunde, men mistet den, så nå er jeg igang igjen...

Jeg har fått en del bivirkninger av den. Veldig svimmel, hetetokter, anspent, kvalm rett før mens og dette syns jeg er ubehagelig. Spesiellt den svimmelheta. DEnne svimmelheta har jeg slitt med siden første pergorunde, altså nærmer det seg året...

Jeg fikk eggløsning av pergo på dag 16, syklus på 31 dager. DEtte er bra. Har vanligvis veldig lange ustabile sykluser.

Enn du da? Fått påvist eggløsning? Har du egen eggløsning uten pergo?

Lykke til

hei dere !

jeg har også gått på pergo denne mnd... har IKM den 19 hvis mine beregninger er riktige... pleier å ha 31 dagers syklus med pergo. Dette er min fjerde kur.... har ikke tro på at det har funket denne mnd heller...

Bivirkninger... ja, det har jeg hatt - hetebølger i massevis og et sinsykt humør..... samboer kunne omtrent bare ta på meg og jeg begynte å gråte.... sur og sint for ingenting... herregud, tror han var litt oppgitt over meg til tider... og jeg ble ganske så frustrert selv ! dette er heldigvis bedre nå..... :-)

krysser fingre for dere :-)

Annonse

ja,eg har hatt en bivirkning med pergoen...og det var hetetokter....fy f.. korr varmt det ble overalt...hihi...gruer meg til eg kommer i overgangsalderen....

heldigvis har eg hele tia hatt regelmessig mens og har el hver mnd....trenger ikke tempe eller teste for eg merker med en gang eg får el...hadde det denne gang også med pergoen...no bruker eg jo metformin og folsyre i tillegg...er sååååååååååå spent....men tør ikke håpe for mye heller da...skuffelsen er så stor....

eg blir nok å teste lørdag eller søndag....er fryktelig utålmodig...hihi:)

det blir spennende om det blir noen pergospire på oss jenter denne mnd....

krysser alt eg har for at det skal funke for oss alle no!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vil ikke over i 23pp.....begynner å bli for gammel for dette;)

klem:)

hei!

Hvordan går det med deg? Merker du noe enda i forhold til IKM? Jeg sitter på jobb og er kjempelei meg. Begynt å spotte i dag. Kjenner alle mens-symptomene så det er bare å stålsette seg. Kjenner at jeg snart ikke orker mer av dette her. Var forberedt på at jeg sannsynligvis ikke var gravid, men det hjelper så lite. Håper du har bedre lykke enn meg.

Bare et lite frustrasjonsinnlegg :-)

kjære tuxie.

eg har det ganske ekkelt her....er så humørsyk at å......i går var eg sint og sur mot mannen min hele kvelden...eg som bestandig er i godt humørog i dag da eg støvsuga,begynte eg plutselig å stortute her....sjønner ingenting.....

eg har ikm på mandag,så eg e spendt på om det har klaffa denne pp...er dritlei eg og!!!!!!!!!!!!!!!

håper det klaffer for deg snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!

føler med deg;)

Hei!

Har IKM den 20 november. Ikke kjent noe forskjell annet enn at jeg er sinnsyk varm inni håndflaten og på beina. Har hatt noen sterke stikninger i puppene, så dette er nok pergoen, men jeg håper jo selvfølgelig at det er noe annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...