Gå til innhold

Har så vondt og er så lei no :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et bekken som er helt jævlig vondt, hvis jeg sitter i sofaen en liten halvtime og skal reise meg så klarer jeg ikke gå på bena, bruker noen min på å komme meg såpass at jeg kan gå der jeg skal. Jeg klarer ikke ta meg av lillegutt på snart 15 mnd, utrolig vondt når jeg skal løfte han, skifte bleie eller kle på han. Uff vet ikke hva jeg skal gjøre. Legen skulle ordne med sykemelding til pappaen men det var et spesielt skjema han måtte fylle ut og husket ikke helt hvordan han skulle gjøre det så han sa han skulle ringe til meg, har ikke hørt noe og når jeg ringte til han i dag fikk jeg beskjed om at han var på kurs hele denne uken, kommer ikke tilbake før på mandag neste uke :(

Hjelp hva skal jeg gjøre?? Jeg sliter veldig. Er skikkelig deprimert og bare sitter å griner om dagene siden jeg ikke kan gjøre noe, klarer ikke å ta noe husarbeid heller sitter her å ser på alt rotet og driten og blir surere og surere.......

Gleder meg til babyen kommer for da er det bare snakk om en liten stund før ting blir bra igjen men er bare 30+6 så har lenge igjen enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to:(

Var til legen i dag og fikk henvisning til fysio..er 29+4 og det er lenge igjen. Har en 2 åring på 15-16 kg som er umulig å løfte på nå. Kom meg ikke ut av senga selv i mores,måtte ha hjelp av sambo.

Det er noe dritt,og gjør så JÆVLIG vondt!!

Sender trøste-klem!!

Skrevet

Takk i det samme, stor trøste-klem til deg og :)

Det hjelper på det :)

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om det er noen trøst, om det vil gjelde deg. Men jeg hadde voldsomme smerter med bekkenløsning i ukene 22-33 ca. Etter dette roet det seg betraktelig, det er visstnok vanlig sent i svangerskapet fordi de naturlige prosessene i kroppen gjør at bekkenet skal bli løsere. Derfor fikk jeg tilbake litt krefter til å ta vare på min 15 mnd gamle datter. Men det som er viktig er å være bevisst på at en må ta det med ro, ikke "løpe" etter noe, eller gå fort, da får jeg det skikkelig igjen etterpå. La pappa ta de tunge tingene når han er hjemme, og utsett slitsomme ting til han.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Min mann ble sykemeldt i 3 uker pga meg og mitt bekken, dette for å ta vare på gutten vår på 19 mnd. Jeg søkte om barnehageplass til gutten jeg, med erklæring fra lege og helsestasjon. Jeg ringte rundt til alle barnehagene selv for å høre om det var plass, og jammen var det ikke 1 plass ledig til min engel av en sønn:o) Denne plassen fikk vi med en gang, og nå er det 3 uka hans der og han stortrives:o) Og jeg stortrives, for jeg ser han har det bra der, og jeg får hvilt meg når jeg trenger det. Kanskje dette hadde vært en ide for dere også? Uansett, så ønsker jeg dere lykke lykke til:o) Det er viktig å ta vare på seg selv også. Klem:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...